تمریناتم را در اوج کرونا هم کاهش ندادم، امیدمان به لیگ است

به گزارش وبلاگ هم نفس، رضا اطری آزادکار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان، پیروز به کسب سهمیه المپیک شد. هر چند او نتوانست در ملاقات رده بندی رقابتهای جهانی ار سد حریف هندی بگذرد و سوم گردد، اما کشتی های خوبی گرفت و توانست تا حدی خیال کادر فنی در سبک وزن را آسوده کند.

تمریناتم را در اوج کرونا هم کاهش ندادم، امیدمان به لیگ است

رضا اطری که تمرینات خود را همچنان با وجود تعطیلی اردوهای تیم ملی در شهر زادگاهش پیگیری می نماید به وبلاگ هم نفس گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک، روحیه و انگیزه من دو چندان شد تا بتوانم در المپیک به میدان بروم. به همین دلیل با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، همچنان به تمریناتم ادامه دادم، چراکه برای ماندن در اوج و حفظ آمادگی مطلوب، نباید از کوران تمرینات فاصله گرفت. طبیعتا با وجود محدودیت های ویژه به دلیل کرونا، تمریناتم را بصورت انفرادی یا به همراه برادرم در خانه و ساحل دریا می دهم.

وی با اشاره به شرایط خودش در طرح چرخه انتخابی و رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: با توجه به چرخه انتخابی و همچنین شرایط کشتی گیرانی که سهمیه المپیک را در رقابتهای جهانی کسب نموده اند، من و بعضی از کشتی گیران از نخستین مرحله چرخه انتخابی یعنی رقابتهای قهرمانی کشور معاف هستیم. اما باید در رقابتهای جام تختی به همراه نفرات برتر قهرمانی کشور به میدان برویم.

ملی پوش بابلی تیم کشتی آزاد کشورمان اضافه نمود: بسیاری از کشتی گیران منبع درآمد ثابت و مشخصی ندارند و ما همچنان در طول سالهای حضور در سطوح ملی کشتی همیشه نگران این موضوع هستیم. در نتیجه تنها امید ما حضور در رقابتهای لیگ برتر است تا بتوانیم از این طریق کسب درآمد داشته باشیم. من انتظار دارم مسئولان از ورزشکاران ملی که همه چیز خود را وقف ورزش و کسب افتخار می نمایند، حمایت نموده و با این کار، امید و انگیزه مضاعفی برای جوانان ایجاد نمایند.

اطری در انتها گفت: آنچه برای من اهمیت فراوانی دارد، رسیدن به دوبنده تیم ملی است. امیدوارم در نهایت کسی به این صندلی ارزشمند برای حضور در المپیک برسد که از هر نظر لایق و شایسته بر تن کردن دوبنده تیم ملی ایران باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمریناتم را در اوج کرونا هم کاهش ندادم، امیدمان به لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمریناتم را در اوج کرونا هم کاهش ندادم، امیدمان به لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید