تکرار، جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی ها، وزیر ورزش: دستور و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، گروه استان ها وزیر ورزش و جوانان با تشریح جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی های مرکز گفت: دستورات و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد.

تکرار، جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی ها، وزیر ورزش: دستور و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد

حمید سجادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وبلاگ هم نفس در اراک، در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس تهران، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و وحدت و همچنین میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) گفت: اگر اراده ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه آغاز به آغاز کار واگذاریشان کنیم.

وی شرح داد: الان سربسته به شما می گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به طرفداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.

سجادی گفت: چون ما در مجموعه وزارت ورزش قرار براین است تا اقدامی اجرایی نشده اطلاع رسانی نشود از معاونین خواسته ام تا اقدام عملی و اجرایی صورت نگرفته اطلاع رسانی صورت نگیرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان نمود: همیشه از من سوال می شود طرفدار کدام تیم، قرمز یا آبی هستی من طرفدار همه باشگاه ها هستم و برای این دو تیم پر طرفدار کشور هم احترام قائل هستم.

سجادی بیان کرد: در رأس امور ورزشی تیم های ملی ما هستند و در حوزه باشگاه ها ما بایستی بی طرف باشیم اما وظیفه ما است و از تریبون وبلاگ هم نفس استفاده کرده و به طرفداران دوتیم استقلال و پرسپولیس و البته سایر تیم های کشور که می خواهند تحت حمایت دستگاه ورزش باشند اعلام می کنم وظیفه ماست هرکدام از این تیم ها نیاز به حمایت دارند کاری جز این حمایت از آنها نداریم.

وی ادامه داد: به طور اخص دو تیم سرخابی که سوال کردید شرایط خوبی فراهم شده و طرفداران منتظر خیلی خوب از وزارت ورزش و جوانان از این دو تیم باشند.

711، س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تکرار، جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی ها، وزیر ورزش: دستور و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار، جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی ها، وزیر ورزش: دستور و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید