حداقل چهار یمنی در حملات هوایی ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند

به گزارش وبلاگ هم نفس به نقل از المسیره، جنگنده های ائتلاف سعودی، خودروی غیر نظامی در شهر مرخه العلیا واقع در استان شبوه یمن را هدف قرار دادند که در اثر این حمله هوایی حداقل چهار غیر نظامی به شهادت رسیدند.

حداقل چهار یمنی در حملات هوایی ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند

گفته شده در حمله هوایی جنگنده های سعودی بعلاوه دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده های سعودی علاوه بر شبوه، منطقه های از شهر الجوبه واقع در استان مأرب را نیز بمباران کردند و در استان الحدیده نیز، روستای الرون واقع در غرب شهر حیس هدف بمباران ائتلاف سعودی نهاده شد.

بمباران منطقه ها مختلفی از یمن از سوی جنگنده های ائتلاف سعودی همزمان با آن صورت گرفته که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با عقب نشینی متجاوزان از ساحل غربی یمن، حدود 700 کیلومتر در استان الحدیده پیشروی نموده اند.

بعضی منابع به المیادین اعلام کردند: عقب نشینی نیروهای ائتلاف از ساحل غربی یمن به سبب نگرانی آمریکا و امارات از فرایند تحولات مأرب است. ائتلاف پس از اینکه دریافت که آزادسازی ساحل غربی راهبرد پس از آزادسازی مارب است، عقب نشست.

این منابع افزودند: نیروهای ائتلاف سعودی در حال سر و سامان دادن به اوضاع خود در جنوب در راستای پیشگیری از شکست نظامی کوبنده هستند. ائتلاف تحت سرکردگی سعودی همه نیروهای خود از جمله نیروهای طارق صالح را از ساحل به سمت عدن عقب کشیده است.

منابع مذکور بیان کردند: ارتش و کمیته های مردمی یمن بر کل ساحل مسلط شده اند و هم اکنون رویارویی در منطقه الخوخه و حیس است.

این منابع تاکید کردند: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساحل غربی یمن 700 کیلومتر پیشروی نموده اند. کل استان الحدیده به استثنای منطقه الخوخه که احتمال امروز آزاد خواهد شد، از لوث متجاوزان پاکسازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حداقل چهار یمنی در حملات هوایی ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل چهار یمنی در حملات هوایی ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید