حملات شدید جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مرکز یمن

به گزارش وبلاگ هم نفس، جنگنده های ائتلاف سعودی با حمله به مرکز یمن، چند بار منطقه ها مختلف را از جمله پادگان امنیتی مرکزی در جنوب صنعاء را هدف قرار دادند.

حملات شدید جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مرکز یمن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هم نفس، رسانه های یمنی بامداد پنجشنبه از حملات هوایی جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به شهر صنعاء اطلاع دادند.

شبکه المسیره در خبری فوری نوشت: جنگنده های دشمنان سعودی-آمریکایی هم اکنون در حال بمباران مرکز یمن هستند.

خبرنگار المسیره از صنعاء گزارش داد که منطقه السبعین در مرکز یمن طی چند دقیقه حداقل سه بار هدف حملات هوایی جنایتکاران سعودی-آمریکایی قرار گرفته است.

شبکه الجزیره نیز اطلاع داد حملات ائتلاف سعودی، پادگان امنیتی مرکزی در جنوب صنعاء را هدف قرار داده است.

رسانه های عربی نزدیک به عربستان سعودی نیز ادعا کردند جنگنده های ائتلاف حملات دقیقی را علیه اهداف نظامی نیروهای یمنی در صنعاء انجام داده اند.

المسیره اما در ادامه گزارش خود اضافه نمود: حمله جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی به طور مستقیم پل السبعین، تقاطع المصباحی را هدف قرار داد.

خبرنگار این شبکه می گوید برخلاف ادعای سعودی ها مبنی بر هدف قراردادن اهداف نظامی، به منازل شهروندان در منطقه مسکونی السبعین در صنعاء آسیب رسیده و مردم هراسان در حال فرار از خانه های خود هستند.

بامداد چهارشنبه قبل نیز سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با اشاره به انجام حملات هوایی علیه منطقه ها مختلفی در صنعاء، مدعی شد انبارها و کارگاه های ساخت موشک های بالستیک و پهپادها را نابود نموده است. (جزئیات بیشتر)

طی ماه های اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دور جدیدی از عملیات آزادسازی استان و شهر مأرب را به عنوان قلب دولت مستعفی شروع نموده اند. استان مأرب به دلیل دارا بودن منابع غنی نفت و گاز، از ارزش مالی بالایی برخوردار است و به گفته کارشناسان در صورت آزادسازی کامل این استان، باید انتها کار دولت مستعفی منصور هادی و ائتلاف سعودی در یمن را اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حملات شدید جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مرکز یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات شدید جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مرکز یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید