مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است!

به گزارش وبلاگ هم نفس، سفر با بچه ها و سفر خانوادگی می تواند از هیجان انگیز ترین و خاطره انگیز ترین سفر ها باشد ما در سلسله مطالبی سعی کردیم شما را با مکان هایی که می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل سفر با بچه ها و سفر با خانواده خود داشته باشید آشنا کنیم. همانطور که در قسمت قبلی ما فهرست چند مکان مناسب برای سفر کردن به همراه بچه ها و خانواده برای شما فراهم کردیم در ادامه همان نیز به معرفی به مکان دیگر که می توانید به همراه خانواده خود به آنجا سفر کنید خواهیم پرداخت پس در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است!

سفر خانوادگی به بریتانی در فرانسه

بریتانی در فرانسه جایی است که می توانید در ساحل ناهموار و زیبایش ساعت های طولانی خوش بگذرانید.اقامتگاه های خانوادگی و گلوگاه های که در این منطقه وجود دارد می توانند مکان مناسب باشد که سفر با بچه ها تان را در آنجا تجربه کنیئ. اگر برای اولین بار به بریتانی سفر می کنید توصیه ما این است که در سنت مالو اقامت کنید. می توانید خیابان های بادی شهر و دیوارهای قدیمی و سواحل مجذوب نماینده را که به سمت شرق کشیده شدند ببینید. مطمئناً موج سواری و قایقرانی را از بیشتر بچه ها دوست دارند می توانید این تفریحات آبی و مهیج را در مدرسه سنت مالو به همراه بچه هاتان انجام دهید.

سفر خانوادگی به رومانی

رومانی با فرهنگ عجیب و غریبش با برج و باروهایی که دارد یکی دیگر از مکان هایی است که مطمنا بچه ها عاشقش خواهند شد و مقصد مناسبی برای سفر با بچه ها است. قلعه نخاله رومانی به عنوان جایی که آشیانه خون آشامان می باشدمعروف می باشد . پرتگاه صخره ای که در برابر کوه افسانه ای تلو تلو می خورد . شخصیت تاریخی برام استوکر که پشت آن افسانه دراکولای رومانی می باشد برای بچه ها مطمنا مجذوب نماینده خواهد بود. دیدن قلعه پویناری که افسانه های قدیمی حکایت از ان دارد که ولاد در زمان های دور در ان زندگی می نموده نیز می تواند مکانی مهیج و اندکی ترسناک باشد.

سفر خانوادگی به ادینبورگ اسکاتلند

این شهر، شهر جشنواره ها نامیده می گردد شهری با برگزاری 12 جشنواره در طول سال شهر کوچکی که به راحتی می توان تمام آن را گشت . جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر که مختص بچه ها و خانواده باشد نیز زیاد است . جشنواره هایی چون جشنواره علمی ، جشن داستان خوانی و جشنواره حاشیه مشهور از جشنواره های دیدنیی این شهر می باشد. وجود تاریک خانه هایی به اصطلاح احمقانه که عکس های خانوادگی جالبی را از شما می گیرند و مزوه دوران کودکی که با ورود به آن خاطرات نوستالژیک کودکیتان زنده خواهد شد از مکان هایی در ادینبورگ اسکاتلند می باشند که می توانید بچه هاتان را به آنجا ببرید.

سفر خانوادگی به کرالا در هند

در جزیره کوشی جایی در کرالا، می توانید آرامش را در سفر با خانواده خود تجربه کنید. رستوران ها و هتل های مجلل از ویژگی های این منطقه است. دیدن فیل ها در پارک ملی استانی و حیات وحشی که در این پارک هستند و انواع جانداران را شامل می گردد می تواند برای اعضای خانواده مخصوصا بچه ها خوشایند باشد. نوجوانان می توانند سوار کلک های ساخته شده از چوب های بامبو شوند .کومباکونام و آلاپاژا جایی است که می توانید مبدا سفرتان را از انجا شروع کنید. و شب های به یاد ماندنی را در این منطقه ها با خوابیدن بر روی بام های خانه های متحرک که برگ و چوب درختان نخل مصالح سازنده این خانه ها هستند تجربه کنید.

سفر خانوادگی به فلوریدا در امریکا

فلوریدا در جنوب شرق آمریکا واقع شده و جزو استان های جنوبی آمریکا به شمار می رود خورشید در فلوریدا طلوع و غروب زیبایی دارد. در سمت شمال شرقی آن دایتونا واقع شده حتی می توانید تجربه پرتاب شاتل در مرکز فضایی کندی داشته باشید. در پارک ملی اورگلید که آب و هوایی نیمه حاره ای دارد می توانید سوسمار ها را نشان بچه هاتان دهید مطمئنا خرسند خواهند شد. خلیج تامپا هم جای دیدنی و باصفایی است و شنا کردن با گاوهای دریایی در رودخانه کریستال که در شمال غرب این ناحیه قرار گرفته می تواند تجربه ای حیرت انگیز برای شما و بچه هاتان باشد. مشخصا فلوریدا را می تواند یکی از برترین مقاصد سفر با خانواده خود بشمارید.

سفر خانوادگی به میدلند غربی در انگلستان

در میدلند فعالیت های خوبی برای گردشگری به همراه خانواده اجرا شده است. مطمنا بچه هاتان دوست دارند مزه برترین چیپس ها را و سیب زمینی های سرخ شده را بچشند تجربه عصاره گوشت گاو نیز تجربه بی نظیری خواهد بود. گذرگاهی که به سمت خط راه آهن دره رودخانه سورت و پیک دیستریکت واقع شده است و بین کیدرمینیستر و بریج نورث امتداد یافته است نیز می تواند یکی از جاذبه ها دیدنی باشد. در پارک سافاری میدلند می توانید بازی بزرگ را دیدن کنید یا از اگر دوست دارید سری به دهه سی بزنید به موزه زنده بلک کانتریدر سفر با خانواده در دادلی دیدن نمایید.

سفر خانوادگی به پوگلیا در ایتالیا

از نواحی مجذوب نماینده و دیدنی در سفر با خانواده به پوگلیا که در پاشنه چکمه ایتالیا واقع شده است می توان به شبه جزیره سالنتو اشاره نمود که سواحلی زیبا و بکری دارد و می توان تعطیلات خود را به همراه بچه هاتان در این منطقه زیبا در زیر نور خورشید بگذرانید. بعلاوه قلعه زیبایی که در شهر ساحلی اوترانتو وجود دارد می تواند خیلی از خانواده ها را شیفته خود کند. ترولی نیز یکی دیگر از مکان های پر جاذبه پوگلیا در ایتالیا باشد. در سرتاسر این منطقه خانه های ساخته شده از سنگ آهک ریز با سقف های مخروطی وجود دارد که پراکنده اند و بچه ها خیلی مشتاقند که آنها را کشف نمایند. شهر آلبروبلو شهری می باشد که پر از ترولی می باشدو سپری کردن شبی در یکی از خانه های این منطقه می تواند برای شما به یادماندنی باشد.

سفر خانوادگی به ریزروا منتورد در کاستاریکا

در کاستاریکا و در منتورد منطقه حفاظت شده ای به نام بچه ها جاودان جنگل های بارانی وجود دارد. می توانید درا ین منطقه به همراه خانواده خود اردو بزنید ، تورهای سایبانی ، زیپ لاین و اسب دوانی از جمله تفریحاتی است که می توانید خانوادگی آن ها را امتحان کنید. اگر ماجراجو هستید و بعلاوه هوادار محیط زیست کاستاریکا یکی از برترین کشورها دراین زمینه به شمار میرود. جنگل هایبارانی ، جنگل ابرهای بارانی و همواره سبز کوهستانی و حیات وحش بی نظیر با مسیر های پر پیچ و خم از جاهایی است که می توان از بودن در آنها شگفت زده شد. جنگل های بکر و دست نخورده منتورد و ریزروا سانتا النا جاذبه های بی نظیر کاستاریکا به شمار می رود که می تواند از مقاصد مورد نظر برای سفر با بچه ها و خانواده باشد .

سفر خانوادگی به ماریبو در اسلوونی

ماریبو که در شمال مرکز اسلوونی قرار گرفته از دیگر مکان هایی است که برای گردشگری خانوادگی بسیار مکان مناسبی است . کانو سواری بر روی رودخانه دراوا در تابستان و اسکی در فصل زمستان بر روی برف های استراحتگاه پوهورگ می تواند از هیجان انگیزترین تفریحات باشد که به همراه خانوادهتان می توانید امتحانش کنید. سورتمه سواری با سرعتی بیش از سی مایل بر ساعت از شیب پیست اسکی نزدیک استراحتگاه پوهورگ از دیگر کارهای هیجان انگیزی است که توصیه می کنیم به همراه بچه هاتان ان را امتحان کنید مخصوصا در فصل بهار .

سفر خانوادگی به در نایروبی کنیا

مجذوب نمایندهیت های زیادی در نایروبی وجود دارد که می تواند بچه هاتان را هیجان زده کند. غذا دادن زرافه های گردن دراز در مرکز نگهداری زرافه ها در نایروبی ، بازدید از پارک ملی نایروبی که گورخرها ، زرافه ها ، شیرها و پلنگ ها را آزادانه در یک فضای دلباز می بینید و در واقع تجربه کاملی از حیات وحش را در این پارک ملی با بچه هاتان خواهید داشت. فیل های یتیم را می توانید در حیات وحش دیوید شلدریک از نزدیک ببینید جایی که به فیل ها یاد می دهند تا بتوانند در حیات وحش واقعی زندگی را تجربه نمایند.

منبع: همگردی

به "مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که برای سفر با بچه ها مناسب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید