هشترود در شرایط نارنجی قرار گرفت، نباید آرایش دفاعی مقابل کرونا برهم بریزد

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: با تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان از قرمز به نارنجی نباید آرایش دفاعی ما در مقابل این بیماری را بر هم بریزد.

هشترود در شرایط نارنجی قرار گرفت، نباید آرایش دفاعی مقابل کرونا برهم بریزد

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری، خاطر نشان کرد: متاسفانه هشترود در مرگ و میر کرونایی رکورد زده و نسبت به جمعیت، در بالاترین آمار کرونا به سر می برد.

به گزارش وبلاگ هم نفس، وی اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی در هشترود از امروز شروع می شود و افراد بالای 80 سال که بیش از هزار نفر هستند، واکسینه می شوند.

وی اظهار کرد: در حالت کلی می توان گفت که شرایط کرونایی هشترود اصلا مناسب نیست و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شرایط کرونایی از وضع موجود بدتر نشود.

امینیان ادامه داد: در شهر هشترود مراسم شب قدر به مدت دو ساعت در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد خودروهای شخصی هم چنان در هشترود ممنوع است و در صورت مشاهده، جریمه خواهند شد.

وی اضافه کرد: اداره هلال احمر از لحاظ مالی کمک حال بیماران کرونایی بوده و به افرادی که نیاز به منابع مالی برای خرید دارو دارند، کمک می کنند.

فرماندار هشترود یادآور شد: شهرداری باید شرایط بازار هفتگی را بهبود دهد در غیر این صورت اجازه بازگشایی از هفته های آینده به بازار هفتگی داده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مراکز آموزشی، آموزشگاه ها، نمازهای یومیه، نماز جمعه، وادی های رحمت در هشترود هم چنان تعطیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشترود در شرایط نارنجی قرار گرفت، نباید آرایش دفاعی مقابل کرونا برهم بریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشترود در شرایط نارنجی قرار گرفت، نباید آرایش دفاعی مقابل کرونا برهم بریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید