وزیر صمت خاطرنشان کرد: قیمت مرغ چند روز دیگر کاهش می یابد

به گزارش وبلاگ هم نفس، وزیر صمت گفت: با تحویل مرتب نهاده ها به وزارت جهاد و مداخله در بازار، تا چند روز آینده قیمت مرغ به حالت تعادل باز می شود.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: قیمت مرغ چند روز دیگر کاهش می یابد

به گزارش گروه مالی وبلاگ هم نفس، علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس، گفت: وزارت صمت به صورت مرتب نهاده ها را از بندرعباس تحویل وزارت جهاد کشاورزی می دهد و وزارت جهاد نیز اطلاعات را در سامانه بازارگاه، بارگذاری می نماید.

وزیر صمت اضافه کرد: توزیع از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود و با توجه به این گزارشات، روز گذشته نماینده وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار خاطرنشان کرد که ظرف چند روز آینده نسبت به عرضه مرغ دربازار مداخله خواهد نمود و قیمت مجدد به حالت تعادل بر می شود.

رزم حسینی همچنین در مورد خودرو، گفت: شورای رقابت، قیمت گذاری خودرو را بر عهده گرفته و هر سه ماه یک بار بر اساس میزان تورم کشوری قیمت ها را اعلام می نماید؛ همچنین قیمت خودروهای خارجی هم دچار رکود شده است.

وزیر صمت اضافه کرد: سیاست ما افزایش فراوری خودروی داخلی است که در این زمینه پیروز هم بوده ایم و همچنین فراوری قطعات داخلی نیز فرایند رو به رشد و افزایشی داشته است.

وی با اشاره به نقش رایزنان بازرگانی در ارتباط مالی کشور با سایر کشورهای دنیا، گفت: تا انتها سال 10 رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در تعدادی از کشورها مستقر و فعال خواهند شد.

رزم حسینی در مورد آخرین شرایط فراوری روغن خوراکی در کشور نیز، توضیح داد: ذخایر راهبردی ما برای روغن خوراکی بسیار خوب است و هیچ مسئله ای از نظر تأمین این کالا نداریم. نیازی نیست مردم به فروشگاه ها مراجعه نمایند چرا که توزیع روغن نسبت به ماه گذشته افزایش بیشتری نیز داشته است.

وزیر صمت تاکید نمود: برای تأمین کالاهای اساسی و روغن در ایام عید نیز اقدام نموده ایم و هیچ مسئله ای در این زمینه در کشور وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر صمت خاطرنشان کرد: قیمت مرغ چند روز دیگر کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت خاطرنشان کرد: قیمت مرغ چند روز دیگر کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید