پلاک گذاری40 هزار تراکتور و ماشین آلات بخش کشاورزی

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: تا به امروز 40 هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی بازدید برای پلاک گذاری شده اند.

پلاک گذاری40 هزار تراکتور و ماشین آلات بخش کشاورزی

به گزارش وبلاگ هم نفس از تبریز،یونس منفرد رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی درخصوص شرایط پلاک گذاری تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک که در دست کشاورزان است گفت: طی یک سال گذشته با جدیت تمام این موضوع در استان مورد توجه پلیس راهور قرار گرفت و تا به امروز 40 هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی بازدید برای پلاک گذاری شده اند.

او افزود: در این بازه زمانی کارشناسان پلیس راهور با مراجعه به شهر و یا محل کاربری ماشین آلات کشاورزی بخصوص تراکتور ضمن بازدید و احراز اصالت مالک وسیله، نسبت به تکمیل پرونده و طی مراحل لازم برای صدور پلاک اقدام کرده اند.

اوبا اشاره به اینکه بعداز طی این مراحل مالک تراکتور باید به پلیس راهنمایی مرکز استان برای دریافت پلاک مراجعه کنند، افزود: بعد از طی مراحل اولیه و بازدید کارشناسان راهنمایی و رانندگی، مالک تراکتور باید با در دست داشتن اسناد مربوط به بازدید کارشناسان راهنمایی که در اختیارش است به مرکز پلاک گذاری استان در تبریز مراجعه و پلاک صادر شده برای تراکتور و یا هر وسیله کشاورزی خود را شخصاً دریافت کند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی تاکید کرد: این پلاک صرفاً به شخص مالک تحویل داده می شود و سایر افراد دارای وجاهت قانونی برای دریافت آن از راهنمایی و رانندگی هستند و مطمئناً مرکز پلاک گذاری نیز نمی تواند پلاک را در اختیار افرادی غیر از مالک بگذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پلاک گذاری40 هزار تراکتور و ماشین آلات بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک گذاری40 هزار تراکتور و ماشین آلات بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید