احتمالا امروز مک بوک پرو 16 اینچی معرفی می شود

به گزارش وبلاگ هم نفس، بر اساس یک گزارش منتشر شده در خبرگزاری بلومبرگ، احتمالا امروز شرکت اپل از یک مک بوک پرو 16 اینچی رونمایی می کند. در حال حاضر، این شرکت مک بوک ایر 13.3 اینچی و مک بوک پرو در دو مدل 13 و 15 اینچی را به فروش می رساند.

احتمالا امروز مک بوک پرو 16 اینچی معرفی می شود

ماه گذشته، در کدهای نسخه بتا macOS کاتالینا شواهدی در ارتباط با وجود یک لپ تاپ 16 اینچی یافت شده است. طبق آخرین شایعات منتشر شده، مک بوک پرو 16 اینچی احتمالا از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن 3072 در 1920 و نسل نهم پردازنده های Coffee Lake اینتل بهره می برد.

در همین زمینه می توانیم به معرفی غافلگیرکننده ایرپاد پرو اشاره کنیم. اپل پیش از این رسما وجود یک مک بوک پرو 16 اینچی را تایید نکرده است و گفته می شود به لطف بهره گیری از نمایشگر کم حاشیه، اندازه آن تفاوت چندانی با مدل 15 اینچی ندارد. یک مک بوک پرو بزرگ تر می تواند توجه بخشی از خالقین محتوا و کاربران حرفه ای را جلب کند و اندازه بزرگ تر آن منجر به بهبود سیستم خنک کننده خواهد شد.

طبق همین گزارش بلومبرگ، این مک بوک پرو 16 اینچی مانند مدل پایه مدل 15 اینچی با قیمت پایه 2399 دلاری روانه بازار می شود. علاوه بر این می توانیم انتظار معرفی نسل جدید کامپیوتر دسکتاپ مک پرو را تا انتهای سال جاری داشته باشیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "احتمالا امروز مک بوک پرو 16 اینچی معرفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا امروز مک بوک پرو 16 اینچی معرفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید