اخبار و رویدادها

رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد

اولین نسخه از سری رد دد ریدمپشن در اوایل ماه آگوست امسال روی کنسول های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس نهاده شد. البته دارندگان پلی استیشن 5 نیز می توانند آن را تجربه نمایند. با این حال زمانی که بسیاری از بازیکنان زمانی که متوجه شدند که بازی با قیمت...

16 مهر 1402

تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؛ کدام محصول مناسب تری است؟

تونر (Toner) و میسلار واتر (Micellar water) از محصولات بسیار محبوب مراقبت از پوست هستند. این 2 محصول برای استفاده در مراحل اولیه روتین پوستی طراحی شده اند، اما تاثیر متفاوتی روی پوست دارند. در این مقاله از خبرنگاران مگ درباره شباهت و تفاوت تونر و میسلار واتر صحبت...

12 مهر 1402

آیا میدانید کدام نهالستان رکورد دار فراوری نهال در کشور است؟

اگر قصد فعالیت در یک حوزه کاری مجذوب کننده، زیبا و البته پر سود دارید به شما پیشنهاد می­شود به باغداری به عنوان یکی از برترین گزینه­ها توجه ویژه داشته باشید چرا که باغداری علاوه بر اینکه شغل آبا و اجدادی ایرانیان است امروزه به یکی از مشاغل بسیار پر سود...

9 مهر 1402

چگونه با اپ Voice Memos در آیفون صدا ضبط کنیم؟

روش های زیادی برای ضبط صدا در آیفون وجود دارد. یکی از این روش های استفاده از اپلیکیشن Voice Memos است که به صورت پیش فرض در گوشی های آیفون وجود دارد. برای استفاده از این برنامه هیچ محدودیت ندارید فقط باید مطمئن شوید که آیفون شما حافظه کافی برای ضبط صدا دارد....

6 مهر 1402

واکنش نماینده مجلس به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با همسایگان و همگرایی و همکاری با کشور های مستقل جهان اظهار کرد: ارتباط با کشور های مستقل و کشور های همسایه سیاستی است که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته...

1 مهر 1402

3 اثر اجتماعی و عاشقانه تحلیل و آنالیز شد

مدیر باشگاه ادبی سیمرغ در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از نشست ادبی این باشگاه اطلاع داد و گفت: نخست شایان محسنی و رویا محمدی از شاعران نوجوان هرمزگانی به شعر خوانی پرداختند.

31 شهریور 1402

ملاقات گرم وزیر خارجه عربستان و امیرعبداللهیان در نیویورک؛ در عربستان منتظرتان هستیم

وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با یکدیگر احوالپرسی و خوش و بش کردند .

30 شهریور 1402

چهره متفاوت باکیفیت ترین شاسی بلند آلمانی بازار ایران، عکس

نسل سوم فولکس واگن تیگوان در اروپا رونمایی شد. این خودرو سال آینده با سوار شدن بر نسخه شاسی بلند به ایالات متحده خواهد آمد. فولکس واگن تیگوان نسل دوم، خودرویی بود که در بازار ایران حضور داشت و توانست با توجه به محدودیت عرضه و همزمان شدن با اعمال مجدد تحریم...

29 شهریور 1402

دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس برگزار می گردد

دبیر محفل ادبیصبا کتابخانه های عمومی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از برگزاری دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس اطلاع داد و گفت: این دورهمی با سخنرانی نیلوفر شاطری و نغمه حکمت شعار برگزار می گردد.

28 شهریور 1402

فروپاشی هسته ای!

این روزها با اکران جهانی فیلم اوپنهایمر، اثر تازه کریستوفر نولان، واژه هایی مثل بمب اتم، انفجار، واکنش هسته ای و چیزهایی از این دست، به گوشتان خورده است.

28 شهریور 1402

ناامیدی پاشینیان از توافق با آذربایجان، هیچ برنامه ای وجود ندارد

ایسنا نوشت: نخست وزیر ارمنستان گفت، متأسفانه هیچ برنامه ای برای انعقاد توافقنامه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نشست اتحادیه سیاسی اروپا در گرانادا وجود ندارد.

26 شهریور 1402

اینجا دانش آموزان راکتور هسته ای می سازند!

استرالیا قرار است به خانه اولین تاسیسات همجوشی هسته ای دنیا تبدیل گردد که به وسیله دانشجویان طراحی، ساخته و اداره می گردد.

25 شهریور 1402

روش صحیح کاهش وزن ؛ به جای رژیم گرفتن این 5 راه حل مهم را امتحان کنید ، برای کاهش وزن چه بخوریم

کاهش وزن احتیاج به زمان و کوشش دارد. اگر اصول درست را به کار بگیرید، کاهش وزن 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم یا بیشتر غیرممکن نیست.

24 شهریور 1402

پست نو بازیکن محبوب کارلوس کیروش در ترکیب نکونام

تیم استقلال در حالی که بازیکنان متعددی را در ترکیب نداشت در یک بازی محبت آمیز با نتیجه 3-1 تیم صنعت نفت را شکست داد.

23 شهریور 1402

بیش از 5200 کشته؛ آمار قربانیان طوفان در یک شهر لیبی

وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی از کشته شدن بیش از 5هزار و 200 نفر در نتیجه طوفان در یکی از شهرهای شرق این کشور خبر داده است.

22 شهریور 1402

ستاره فوتبال ایران بدون تیم ماند!

دژاگه با تیم ملی زیر 19 سال آلمان کارش را آغاز کرد و در 15 ملاقات پیروز شد 7 گل بزند تا خیلی زود به تیم ملی زیر 21 سال دعوت گردد.

20 شهریور 1402

نقدها و نمرات فیلم شیطان وجود ندارد؛ تمثیل آرام و مرموز زیست محیطی (جشنواره ونیز 2023)

فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی در بخش اصلی رقابت های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و هشت دقیقه مورد تشویق حضار نهاده شد.

20 شهریور 1402

طرح بازسازی دارایی ها و اموال موزه های استان سمنان اجرا شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، طرح بازسازی دارایی ها و اموال موزه های استان سمنان اجرا شد.

19 شهریور 1402

جنجال اضافه کار 400 میلیون تومانی از جیب معلمان ! ، دستور عزل مسئول نجومی بگیر صادر شد ، صندوق ذخیره فرهنگیان زیر ذره بین صحرایی

در پی انتشار اخباری مبنی بر پرداخت نا متعارف به یکی از مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان شنیده های خبرنگار خبرنگاران حاکی است که وزیر آموزش پرورش دستور عزل فوری مسئول متخلف را صادر کرده است.

17 شهریور 1402

مدیران کاخ گلستان از پردیس موزه ای دفینه بازدید کردند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، مدیران کاخ گلستان از پردیس موزه ای دفینه بازدید کردند.

15 شهریور 1402
تعداد: (1297)