اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مختلف

به گزارش وبلاگ هم نفس، با توجه به اینکه کاربران استفاده کننده از اینترنت و فضای گوگل، روز به روز بیشتر می شوند، موفقیت در کسب و کار هم به نوعی به حضور پررنگ و قوی در این فضا گره خورده است.

اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مختلف

فارغ از نوع کسب و کاری که دارید، برای پیشرفت در بیزینس خود و جذب مخاطب بیشتر، باید در فضای اینترنت هم قوی عمل کنید. تبلیغات گوگل یکی از بهترین سرویس های موجود برای درخشش در این فضا است. در ادامه این مقاله به اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای اینترنتی خواهیم پرداخت.

خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل ادز

تبلیغات گوگل که به وسیله شرکت گوگل ارائه می گردد به شما این امکان را می دهد، که به شکل های مختلف در مقابل دیدگان افرادی قرار بگیرید که می توانند تبدیل به مشتریان شما شوند.

بعضی تصور می نمایند تبلیغات گوگل ادز فقط به تبلیغات سرچ و حضور یک وب سایت در نتایج جستجو گوگل منتهی می گردد.

تبلیغات سرچ گوگل که یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین نوع تبلیغات گوگل ادز است، در واقع یکی از انواع روش های تبلیغاتی این پلتفرم قدرتمند محسوب می گردد. در صورتیکه در گوگل ادز می توانید به شکل های مختلف تبلیغات خود را به مخاطبان خود نمایش داده و از این طریق ترافیک هدفمندی را جذب کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

اگر در کسب و کار خود صاحب اپلیکیشن هستید بدون شک دغدغه تبلیغات اپلیکیشن و افزایش نصب آن را هم دارید. تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبوردی در جهت افزایش نصب اپلیکیشن می تواند بسیار هزینه بر باشد. درصورتیکه با استفاده از تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل ادز می توانید یک تبلیغات بسیار ارزان و ارزان داشته باشید.

با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید به راحتی تعداد نصب های اپلیکیشن خود را افزایش دهید. در واقع این نوع تبلیغات یکی از بهترین روش های تبلیغات نصب اپلیکیشن است که می تواند آمار نصب اپلیکیشن شما را به راحتی چند برابر کند. هزینه این نوع تبلیغات نیز به شکل های مختلف می تواند به وسیله شما معین گردد، اما یکی از مرسوم ترین روش های قیمت گذاری در تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل ادز، پرداخت به ازای هر نصب یا CPI می باشد.

در این روش تبلیغات شما، به هنگام نصب اپلیکیشن های مشابه یا در هنگام اجرای یک اپلیکیشن به کاربر نمایش داده خواهد شد.

تبلیغات سرچ گوگل ادز

محبوب ترین روش تبلیغاتی در بین وب سایت های مختلف، تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز است. در این روش پس از معرفی کلمات کلیدی (کلمات مرتبط با کسب و کار شما که کاربران جستجو می نمایند) به گوگل، اگر کاربری کلمات مورد نظر را جستجو کند، سایت شما در فهرست نتایج جستجو به کاربر نمایش داده می گردد و به این ترتیب کاربران زیادی از سایت شما بازدید می نمایند که می توانند تبدیل به مشتریان محصولات و خدمات شما شوند.

هزینه این نوع تبلیغات نیز به ازای کلیک کاربر بر روی آگهی تبلیغاتی و ورود به سایت محاسبه می گردد. در واقع شما فقط به ازای کاربرانی که به تبلیغات شما علاقه مند شده و روی آن کلیک نموده اند هزینه پرداخت می کنید و اگر کاربری بر روی سایت شما کلیک نکند هیچ هزینه ای از شما کسر نخواهد شد.

تبلیغات در یوتیوب

حتماً برای شما هم پیش آمده که هنگام مشاهده یک ویدئو در یوتیوب تبلیغات مختلفی در ابتدا و یا انتهای ویدئو را ببینید. این نوع تبلیغات نیز به وسیله گوگل ادز قابل اجرا است. همانطور که ممکن است بدانید یوتیوب، بزرگترین شبکه اشتراک ویدئو در سراسر دنیا محسوب می گردد که شما می توانید در این فضا نیز اقدام به تبلیغات نموده و مشتریان حاضر در این فضا را جذب کنید. در حال حاضر با افزایش سرعت اینترنت هم تعداد کسب و کارهای تبلیغ نماینده در این فضا نیز بیش از پیش شده است.

هزینه تبلیغات دریوتیوب هم همچون سایر کمپین تبلیغاتی گوگل ادز بسیار ارزان و مقرون به صرف است و تبلیغات شما فقط به ازای نمایش به کاربر برای شما هزینه خواهد داشت. ضمن اینکه در تبلیغات یوتیوب هم می توانید هدفگیری مخاطبان خود را بر اساس سن، جنس، موقعیت جغرافیایی و … انجام دهید.

کمپین های دیگری نیز با استفاده از گوگل ادز قابل اجرا است، همچون تبلیغات در شبکه نمایش گوگل، اما مهم ترین و پر کاربهترین تبلیغاتی که برای تمامی کسب و کارهای فعال در حوزه اینترنت قابل استفاده است، تبلیغات سرچ گوگل ادز، تبلیغات نصب اپلیکیشن و تبلیغات در یوتیوب می باشد.

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل به علت مزیت های بسیار زیادی که دارد می تواند کلید موفقیت کسب و کار شما در فضای اینترنت باشد. از جمله:

امکان انتخاب کلمات کلیدی به صورت نا محدود، امکان هدف گیری دقیق نوع مخاطبانی که تبلیغات شما قرار است به آن ها نمایش داده گردد، امکان انتخاب زمان نمایش تبلیغات در روز ها و ساعات مختلف و مورد نظر، امکلن رقابت با کسب و کارهای بزرگ و قدیمی، هزینه بسیار ارزان و امکان آغاز تبلیغات با بودجه بسیار پایین و بسیاری موارد دیگر.

فرقی نمی کند صاحب یک بیزینس بزرگ و قدیمی هستید و یا به تازگی کسب و کار خود را آغاز نموده اید، یک وب سایت قدیمی و سئو شده دارید یا به تازگی اقدام به طراحی سایت نموده اید. تبلیغات در گوگل، یک بستر امن و برابر برای تمام کسب و کارهایی است که می خواهند از این طریق مشتریان خود را جذب نمایند. شما با هر بودجه و سرمایه ای که دارید می توانید به اجرای تبلیغات خود در این فضا اقدام کنید.

یکی دیگر از مزایای تبلیغات گوگل زود بازده بودن است.

شما با هر بودجه ای که تبلیغات خود را آغاز کنید می توانید از همان ساعات ابتدایی شاهد دریافت بازخورد تبلیغات خود باشید. به همین علت می توانید این تبلیغات را بدون نگرانی آغاز کنید. فقط کافیست اکانت تبلیغات خود را تهیه نموده و پس از شارژ اکانت گوگل ادز مورد نظر به اجرای کمپین تبلیغاتی خود بپردازید تا پس از مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج شگفت انگیز این نوع تبلیغات باشید.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز را می توان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده تبلیغات گوگل ادز، با شعار تضمین بالاترین بازخورد با کمترین کارمزد دانست. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست به وب سایت رسمی فامین ادز به نشانی اینترنتی www.famin-ads.com مراجعه نمایید.

منبع: تجارت نیوز

به "اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید