علم و تکنولوژی

برترین جراح بینی در شیراز

عمل بینی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا است. افراد بسیاری در پی راهی می گردند تا نسبت به ظاهر خود اصلاحی انجام دهند. بینی، به عنوان جزء مهمی از چهره، تأثیر بسزایی در جلب توجه دارد. در شیراز نیز، تعداد زیادی از جراحان بینی در حال...

24 مهر 1402

رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد

اولین نسخه از سری رد دد ریدمپشن در اوایل ماه آگوست امسال روی کنسول های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس نهاده شد. البته دارندگان پلی استیشن 5 نیز می توانند آن را تجربه نمایند. با این حال زمانی که بسیاری از بازیکنان زمانی که متوجه شدند که بازی با قیمت...

16 مهر 1402

آیا میدانید کدام نهالستان رکورد دار فراوری نهال در کشور است؟

اگر قصد فعالیت در یک حوزه کاری مجذوب کننده، زیبا و البته پر سود دارید به شما پیشنهاد می­شود به باغداری به عنوان یکی از برترین گزینه­ها توجه ویژه داشته باشید چرا که باغداری علاوه بر اینکه شغل آبا و اجدادی ایرانیان است امروزه به یکی از مشاغل بسیار پر سود...

9 مهر 1402

چگونه با اپ Voice Memos در آیفون صدا ضبط کنیم؟

روش های زیادی برای ضبط صدا در آیفون وجود دارد. یکی از این روش های استفاده از اپلیکیشن Voice Memos است که به صورت پیش فرض در گوشی های آیفون وجود دارد. برای استفاده از این برنامه هیچ محدودیت ندارید فقط باید مطمئن شوید که آیفون شما حافظه کافی برای ضبط صدا دارد....

6 مهر 1402

فروپاشی هسته ای!

این روزها با اکران جهانی فیلم اوپنهایمر، اثر تازه کریستوفر نولان، واژه هایی مثل بمب اتم، انفجار، واکنش هسته ای و چیزهایی از این دست، به گوشتان خورده است.

28 شهریور 1402

روش صحیح کاهش وزن ؛ به جای رژیم گرفتن این 5 راه حل مهم را امتحان کنید ، برای کاهش وزن چه بخوریم

کاهش وزن احتیاج به زمان و کوشش دارد. اگر اصول درست را به کار بگیرید، کاهش وزن 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم یا بیشتر غیرممکن نیست.

24 شهریور 1402

چانگان UNI، K سایپا در مشهد رونمایی شد ، از سیر تا پیاز چانگان Uni، K

چانگان UNI-K سایپا براساس قوانین فعلی واردات خودرو به ایران، امکان ورود به کشور را ندارد. چراکه حتی نسخه پایه مدل 2023 این کراس اوور چینی، بیش از 20 هزار دلار در چین قیمت دارد. از همین رو، معین نیست که چرا سایپا این خودرو را به ایران وارد کرد و در نمایشگاه خودرو...

12 شهریور 1402

اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس

گجت نیوز نوشت: تصاویر گوشی مالی و مقرون به صرفه قیمت گلکسی A05 سامسونگ منتشر شد. گلکسی ای 05، موبایلی با مشخصات فنی رده ابتدایی است که به زودی عرضه می گردد.

9 شهریور 1402

شاسی بلند غول پیکر با قیمت مناسب و امکانات فراوان

هاوال H5 تازه با امکانات و تغییرات ظاهری معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات نسل تازه شاسی بلند چینی Haval H5 آشنا خواهیم شد.

6 شهریور 1402

هوش مصنوعی صعود پرسپولیس را پیش بینی کرد

پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان با تیم های النصر ، الدحیل و استقلال تاجیکستان هم گروه است که به گروه مرگ این دوره از مسابقات لقب گرفته است.

4 شهریور 1402

کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟

کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است نوشته دنیل کلاک و ریموند مارتین را حمیده بحرینی به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات هرمس به چاپ بیست و دوم رسیده است.

3 شهریور 1402

این ها هواپیماهای نو خطوط هوایی آمریکا هستند، عکس

گزارش ها حاکی از آن است که دو تیم صنعت هوافضای ایالات متحده قراردادهایی با ناسا برای مطالعه فناوری طراحی هواپیماهای پرسرعت با قابلیت سرعت 2 ماخ پلاس، تحت برنامه وسایل نقلیه هوایی پیشرفته آژانس تحقیقاتی دریافت کردند.

1 شهریور 1402

مشروطه زمینه ساز شکل گیری نهادهای حقوقی بود، مشروطه خواهان به قانون استقلال بخشیدند

سرویس تاریخ و سیاست خبرنگاران: دکتر فردین مرادخانی، استاد دانشگاه بوعلی سینا در نشست حقوقی مشروطه که در کاخ گلستان برگزار گشت، به بیان سخنرانی خود با عنوان مشروطه و تکوین دانش پرداخت: بحث من ادامه دو کتابی است که پیش از این درباره مشروطه نوشته ام. من...

21 مرداد 1402

تشدید تابش اشعه فرابنفش در میانه روز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم هوای گرم در بیشتر منطقه ها کشور نسبت به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز هشدار داد.

19 مرداد 1402

تصویر تعجب برانگیز لو رفته از آیفون 15 پرو، عکس

زومیت نوشت: تصاویر جدیدی از مدل واقعی آیفون 15 پرو فاش شده که شایعات قبل مثل درگاه USB-C و اضافه شدن دکمه اکشن را تأیید می نمایند.

17 مرداد 1402

هتل کانیون، انتخابی مناسب برای سفرهای تفریحی در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

15 مرداد 1402

آپشن هایی که مونتاژ، از روی پژو 2008 برداشت!، عکس

پژو 2008 که برای اولین بار با قیمت 110 میلیون تومان وارد بازار ایران شد و پس از آن ایران خودرو مونتاژ آن را انجام داد، حالا با خودروی مونتاژ فرانسه تفاوت های چشمگیری دارد.

15 مرداد 1402

نگاهی به طرح جامع پروژه پیاده راه سازی و ارتقای کالبدی محدوده مرکزی رشت

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به طرح جامع پروژه پیاده راه سازی و ارتقای کالبدی محدوده مرکزی رشت برای شما نگارش شد.

14 مرداد 1402

هوش مصنوعی به یاری فتوشاپ آمد، عکس

دیجیاتو نوشت: نسخه تازه فتوشاپ بتا به شما اجازه می دهد که کادر تصاویر را بزرگ تر نموده و با هوش مصنوعی مولد به آن ها محتوای تازه اضافه کنید.

8 مرداد 1402

5 مورد اشتباه در زمان شارژ باتری تلفن همراه ، راه چاره هایی برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری

کارشناسان به هزاران نفر از دارندگان اندروید و آیفون هشدار داده اند که هرگز مرتکب 5 اشتباه در زمان شارژ باتری نشوند. کارشناسان بعلاوه راه حل های جدیدی را برای جلوگیری از مصرف بی رویه باتری در گوشی های آیفون و اندروید، ارائه داده اند.

7 مرداد 1402
تعداد: (330)