موبایل، تبلت و گجت ها

چگونه با اپ Voice Memos در آیفون صدا ضبط کنیم؟

روش های زیادی برای ضبط صدا در آیفون وجود دارد. یکی از این روش های استفاده از اپلیکیشن Voice Memos است که به صورت پیش فرض در گوشی های آیفون وجود دارد. برای استفاده از این برنامه هیچ محدودیت ندارید فقط باید مطمئن شوید که آیفون شما حافظه کافی برای ضبط صدا دارد....

6 مهر 1402

روش صحیح کاهش وزن ؛ به جای رژیم گرفتن این 5 راه حل مهم را امتحان کنید ، برای کاهش وزن چه بخوریم

کاهش وزن احتیاج به زمان و کوشش دارد. اگر اصول درست را به کار بگیرید، کاهش وزن 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم یا بیشتر غیرممکن نیست.

24 شهریور 1402

اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس

گجت نیوز نوشت: تصاویر گوشی مالی و مقرون به صرفه قیمت گلکسی A05 سامسونگ منتشر شد. گلکسی ای 05، موبایلی با مشخصات فنی رده ابتدایی است که به زودی عرضه می گردد.

9 شهریور 1402

شاسی بلند غول پیکر با قیمت مناسب و امکانات فراوان

هاوال H5 تازه با امکانات و تغییرات ظاهری معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات نسل تازه شاسی بلند چینی Haval H5 آشنا خواهیم شد.

6 شهریور 1402

تصویر تعجب برانگیز لو رفته از آیفون 15 پرو، عکس

زومیت نوشت: تصاویر جدیدی از مدل واقعی آیفون 15 پرو فاش شده که شایعات قبل مثل درگاه USB-C و اضافه شدن دکمه اکشن را تأیید می نمایند.

17 مرداد 1402

هتل کانیون، انتخابی مناسب برای سفرهای تفریحی در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

15 مرداد 1402

5 مورد اشتباه در زمان شارژ باتری تلفن همراه ، راه چاره هایی برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری

کارشناسان به هزاران نفر از دارندگان اندروید و آیفون هشدار داده اند که هرگز مرتکب 5 اشتباه در زمان شارژ باتری نشوند. کارشناسان بعلاوه راه حل های جدیدی را برای جلوگیری از مصرف بی رویه باتری در گوشی های آیفون و اندروید، ارائه داده اند.

7 مرداد 1402

4 برنامه حرفه ای برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد و کارت حافظه

اگر در پی روشی هستید که بتوانید به یاری آن، اطلاعات پاک شده از هارد یا کارت حافظه خود را بازیابی کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 4 ابزار عالی برای این منظور آشنا کنیم.

31 تیر 1402

با این پنج روش بدنتان هرگز کم آب نمی گردد

بدن انسان از 50 تا 70 درصد آب تشکیل شده است و عملکرد صحیح اندام ها به مقدار آبی که روزانه دریافت می کنیم، بستگی دارد چرا که هر سلول، بافت و اندامی در بدن برای فعال ماندن به آب نیازمند است.

4 تیر 1402

دوره آموزش تخصصی تصحیح متون در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، سرفصل های این دوره آموزشی، شامل آشنایی با اقسام و شیوه های تصحیح، وجوه و دلایل اعتبار یک نسخه خطی، اصول و نحوه انتخاب اثر خاص، دلایل توجیهی تصحیح یک اثر و تکنیک های خوانش متون خطی می گردد.

1 تیر 1402

گوشی گلکسی A23 سامسونگ

گوشی گلکسی A23 متفاوت از سایر محصولات سامسونگ، با طراحی مجذوب کننده و قیمت پایین خود پلی است میان محصولات مالی و میان رده شرکت سامسونگ.

21 خرداد 1402

سیب اپ از لوگوی نو خود رونمایی کرد

لوگوی تازه سیب اپ با ظاهری مدرن تر و همسو با زبان طراحی روز دنیا معرفی شد. هماهنگی و یکپارچگی بیشتر با طراحی سیستم عامل iOS به ویژه فرم آیکون اپلیکیشن های آیفون، در لوگوی تازه سیب اپ دیده می شود.

1 خرداد 1402

هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است.

29 اردیبهشت 1402

دستمزد عکاسان اعلام شد

مصوبه انجمن عکاسان سینما در مورد مشخص حداقل دستمزد سال 1402 اعلام شد.

30 فروردین 1402

جالب ترین قابلیت های هوش مصنوعی چت جی پی تی

ایسنا نوشت: شرکت OpenAI به تازگی از آخرین مدل زبانی هوش مصنوعی خود، یعنی GPT-4 رونمایی نموده است. این هوش مصنوعی عصر تازهی را شروع نموده و قابلیت های تازه و جالبی دارد.

25 فروردین 1402

سورپرایز بزرگ اپل برای دارندگان آیفون

دیجیاتو نوشت: خبرنگار بلومبرگ می گوید اپل می خواهد تعدادی از قابلیت های مورد انتظار کاربران را به iOS 17 اضافه کند.

7 فروردین 1402

گوشی تازه اوپو با دوربین عکاسی قدرتمند از راه می رسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، از جمله امکانات این گوشی می توان به پردازنده اسنپ دراگون 8 جن 2 ساخت کوالکوم و حسگر قدرتمند آی ام ایکس 989 سونی برای دوربین اصلی اشاره نمود.

1 فروردین 1402

کشف یک لایه نو در هسته زمین!

گجت نیوز نوشت: دانشمندان از کشف یک لایه نو در هسته زمین خبر دادند که می تواند آغازگر فصلی نو برای حل معماهای منظومه شمسی باشد.

7 اسفند 1401

چه کالا هایی بیشتر بین ایران و چین مبادله می گردد؟

گزارش ها نشان می دهد در سال گذشته سه کالای اول صادراتی ایران به چین پروپان مایع شده، پلی اتیلن سبک خطی و متانول سه کالای اول وارداتی ایران از چین الکترود زغالی برای کوره های ذوب آهن، الکترود گرافیتی cc اتومبیل سواری بنزینی با حجم سیلندر 200 بوده است.

6 اسفند 1401

آینده کامپیوتر ها چگونه خواهد بود؟

وقتی کاربر می خواهد رایانه نوی بخرد، رایانه های سنتی دیگر چندان اهمیتی ندارند، بلکه رایانه های نو باید پا به عرصه بگذارند.

26 بهمن 1401
تعداد: (112)