هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است

به گزارش وبلاگ هم نفس، سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است.

هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است

هتل آوینا، هتلی چهار ستاره بوده که در سال 1399 در جزیره قشم افتتاح شد. به علت نزدیکی این هتل به خلیج فارس و مجتمع های تجاری و قلعه پرتغالی ها مورد استقبال گردشگران زیادی در همین بازه زمانی کم قرار گرفته است. هتل آوینا قشم دارای 7 طبقه و 40 باب اتاق برای اقامت گردشگران بوده و با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هست. از خدمات ارائه شده در این هتل میتوان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه های دیدنی با هزینه اضافی، آسانسور، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با ظرفیت 10 ماشین اشاره نمود. برای معلولین نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی تدارک دیده شد.

اتاق های این هتل در عین سادگی چیدمانی بسیار با سلیقه و زیبایی دارند و حس صمیمیت و راحتی به میهمانان منتقل می گردد. اتاق های این هتل عبارتند از دو تخته، سه تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره. اتاق های این هتل چشم اندازی رو به محوطه اطراف هتل دارند و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. شما نیز در داخل اتاق های این هتل می توانید به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. امکانات دیگر در اتاق های این هتل عبارتند از روم سرویس، یخچال، آباژور، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاو صندوق، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس و آب رایگان.

اگر تعدادتان از ظرفیت اتاق بیشتر باشد، باید کاناپه های تختشو درخواست کنید. بچه ها نیز تا 8 سالگی در صورت عدم استفاده از تختخواب های جداگانه اقامت رایگانی دارند. بعلاوه، در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار وجود دارد. گفتنی است که در اتاق های Avina Hotel فقط سیستم سرمایشی وجود دارد و به علت شرایط آب و هوایی جنوب، اتاق ها فاقد سیستم گرمایشی هستند.

رستوران موجود در این هتل با ظرفیت 50 نفری خود غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی را سرو می نماید و بهتر است بدانید که این جزیره محل بی نظیری برای صرف غذاهای نو و خوشمزه است. بعلاوه علاوه بر رستوران، در این هتل کافی شاپ زیبایی دایر است و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در مکانی دنج ارائه می دهد.

منبع: همگردی

به "هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوینا یکی از برترین هتل های قشم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید