بارگذاری اطلاعات کلیه مشترکین شرکت گاز استان یزد در سامانه GIS

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از بارگذاری اطلاعات کلیه مشترکین گاز طبیعی به صورت زمین مرجع در سامانه GIS خبر داد.

بارگذاری اطلاعات کلیه مشترکین شرکت گاز استان یزد در سامانه GIS

وبلاگ هم نفس یزد - علی اکبر میدانشاهی گفت: اقدام فوق با ثبت مکان مشترک بر روی محدوده ملک مشترک و با دقت بسیار زیادی اجرا شده، این در حالی است که موارد مشابه در استان های دیگر با دقت مختصات برداشتی با دستگاه های MobileGIS مامورین قرائت کنتور و با دقتی حدودی بین 10 تا 50 متر است.

او می گوید: با توجه به تحقق این موضوع، بهنگام سازی اطلاعات مشترکین نظیر کدپستی ده رقمی و آدرس ملی استاندارد GNAF از طریق سرویس های مکانی شرکت پست به سهولت قابل انجام بوده و امکان تجمیع قرائت کنتور آب و برق و گاز تکریم مشتریان میسر است.

به گفته میدانشاهی پس از جمع آوری اطلاعات مکانی مشترکین، اطلاعات علمک های نظیر، در سامانه های مرکز پیام امداد و سامانه مشترکین، سامانه دفتر پیشخوان دولت و اشتراک پذیری اینترنتی، سامانه نظام مهندسی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و بالطبع آن موضوعاتی نظیر تحلیل و بالانس شبکه و تهیه نقشه های پهنه بندی مصرف، داده کاوی و شناسایی کنتور های خراب و دستکاری شده و پیش بینی مصرف و امکان ارسال پیامک گروهی و پیام صوتی ضبط شده میسر شده است.

او گفت: با توجه به بهنگام بودن ثبت مکان متقاضیان نو، امکان پیش بینی کنترل و نظارت مضاعف فرآیند های مربوطه از زمان تایید لوله کشی گاز فراهم شده و با در نظر گرفتن پراکندگی 500 هزار مشترک گاز در اقصی نقاط استان، می توان از اقدام فوق به عنوان یک اقدام بسیار ارزنده نام برد که موجب سهولت در انجام فرآیند های مشترکین می شود.

ی

وبلاگ هم نفس یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بارگذاری اطلاعات کلیه مشترکین شرکت گاز استان یزد در سامانه GIS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگذاری اطلاعات کلیه مشترکین شرکت گاز استان یزد در سامانه GIS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید