برگزاری هفتمین دوره رویداد ایده شو از دانایی تا دارایی

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری هفتمین دوره رویداد ایده شو از دانایی تا دارایی در این استان اطلاع داد.

برگزاری هفتمین دوره رویداد ایده شو از دانایی تا دارایی

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان امروز چهارشنبه در هفتمین دوره از رویداد های ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان با موضوع فناوری اطلاعات گفت: در این رویداد علمی پس از داوری 10 ایده رسیده به دبیرخانه رویداد، تعداد سه ایده در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد.

او اضافه کرد: میلاد سیسی با ایده کیدز لند: مجموعه انیمیشن های تعاملی برای بهبود روابط اجتماعی بچه ها اوتیسمی بر مبنای رابط های کاربری هوشمند با رویکرد به تعامل به وسیله بیانات احساسی چهره و تشخیص فرامین صوتی، سپیده جعفری با ایده زرنگلوم: استفاده از فناوری های هوشمند تعاملی برای بازیوارسازی محتوای کتب درسی و زنگ ورزش و اشکان تقی زاده با ایده تکنویاب: ایجاد بازار خرید و فروش فناوری با ارزش گذاری منطقه ای فناوری، به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: از نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد، بعلاوه برگزیدگان برای حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحد های فناوری پارک علم و فناوری لرستان خواهند شد.

نامداری اضافه کرد: ایده شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده های نوآورانه خود را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان مالی برای راه اندازی یک کسب و کار می سنجند.

وبلاگ هم نفس لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری هفتمین دوره رویداد ایده شو از دانایی تا دارایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هفتمین دوره رویداد ایده شو از دانایی تا دارایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید