تد لاسو و تیمش به فیفا 23 می آیند؛ تریلر حضور AFC Richmond را ببینید

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم ای اف سی ریچموند (AFC Richmond) مورد جدیدی است که قرار شده به بازی فیفا 23 اضافه گردد. به این معنا که تد لسو (Ted Lasso) به همراه افراد دیگر مسئول این تیم، برگرفته از سریال معروف تد لاسو، در بازی فیفا 23 حضور خواهند داشت. حتی زمین فوتبال نلسون رود (Nelson Road) هم در این بازی وجود خواهد داشت تا هواداران سریال تد لسو از آن لذت ببرند.

تد لاسو و تیمش به فیفا 23 می آیند؛ تریلر حضور AFC Richmond را ببینید

شما می توانید تد لسو را به عنوان سرمربی خود انتخاب نموده و از او در قسمت کریر مود (Career Mode) بهره ببرید. حتی می توانید او را وارد لیگ برتر انگلیس نموده و از او به عنوان سرمربی خود تا انتهای بازی بهره ببرید. تیم ای اف سی ریچموند هم در تمامی حالت های بازی از جمله Career Mode، حالت کلاسیک فیفا یا همان کیک آف (Kick Off) و بخش آنلاین به طور کامل در دسترس است. زمین فوتبال نلسون رود هم همینطور است.

نکته جالب اینجاست که تیم ای اف سی ریچموند در آلتیمیت تیم هم حضور خواهد داشت. شما می توانید آن را به طور کامل شخصی سازی نموده و کارت های این تیم را بدست بیاورید. تمامی آیتم های مربوط به این تیم به وسیله مأموریت و چالش های مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی فیفا 23 بزرگ ترین عنوان فیفا است. الکترونیک آرتز کوشش نموده تا این بازی را بیش از پیش گسترده کند و یک عنوان متفاوت را به هواداران ارائه کند. علت این کار هم کاملاً منطقی است. فیفا 23 آخرین عنوان بازی فوتبالی الکترونیک آرتز با نام فیفا بوده و این شرکت می خواهد به برترین نحو با این نام خداحافظی کند. همه ما این بازی را با نام فیفا شناخته و به نوعی این نام بخشی از تجربه بازی است.

الکترونیک آرتز همیشه در حال توسعه فیفا 23 است. از تیم های واقعی مختلف گرفته تا تکنولوژی های نو که از آن برای ساخت انیمیشن های این بازی استفاده کرد. نکته اینجاست بازی فیفا 23 در حال حاضر نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. نمره این بازی در سایت متاکریتیک 77 بوده که نمره نسبتاً خوبی است اما عالی نیست. کاربران نیز چندان نمره بالایی به این بازی ندادند. به همین علت الکترونیک آرتز باید در آینده مسائل این بازی را رفع نموده تا بتواند به امتیازی که لیاقتش را دارد برسد.

منبع: EA.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تد لاسو و تیمش به فیفا 23 می آیند؛ تریلر حضور AFC Richmond را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تد لاسو و تیمش به فیفا 23 می آیند؛ تریلر حضور AFC Richmond را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید