جهانبخش فاینورد را در 46 دقیقه از شکست نجات داد!

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم فوتبال اسپارتا روتردام در هفته دوم اردیویسه هلند پذیرای فاینورد بود که این بازی در خاتمه 90 دقیقه کوشش دو تیم با تساوی 2 بر 2 همراه شد.

جهانبخش فاینورد را در 46 دقیقه از شکست نجات داد!

در این بازی که به میزبانی استادیوم اسپارتا برگزار گردید، بریم در دقیقه 40 نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. 14 دقیقه بعد او برای بار دوم تیمش را صاحب گل کرد تا طرفداران اسپارتا روتردام بر روی سکوهای استادیوم به جشن و پایکوبی بپردازند.

در دقیقه 69 و پس از آنالیز تصاویر VAR گل یانکوبا مینته مردود شد تا فاینورد همچنان در حسرت گل باقی بماند، اما دقایقی بعد (77) سانتیاگو خیمنز اولین گل یاران جهانبخش را به ثمر رساند تا دقایق به جای مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در وقت های اضافه بازی سائور پیروز شد گل تساوی فاینورد را به ثمر برساند تا دو تیم در هفته دوم لیگ هلند به تقسیم امتیازها رضایت بدهند. در این بازی 72 درصد مالکیت توپ و میدان در اختیار فاینورد بود.

علیرضا جهانبخش 46 دقیقه در این بازی برای تیمش بازی کرد و جای خود را به سائور داد که در لحظات پایانی فاینورد را از شکست نجات داد. با این نتیجه فاینورد 12بازی متوالی است که در تمامی مسابقات مقابل اسپارتا شکست نخورده است. آخرین رجحان اسپارتا روتردام برابر فاینورد به پیروزی یک بر صفر در سال 2017 باز می شود.

لازم به ذکر است فاینورد در هفته اول مقابل سیتارد به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و اسپارتا روتردام 2 بر یک از سد زووله گذشت.

منبع: فرارو

به "جهانبخش فاینورد را در 46 دقیقه از شکست نجات داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش فاینورد را در 46 دقیقه از شکست نجات داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید