حقوق 1402 کارکنان و بازنشستگان چقدر بالا می رود؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، با وجود این که در خبر های غیررسمی، از احتمال افزایش حدود 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت سخن به میان آمده، اما براساس اعلام رییس جمهور، افزایش حقوق و پرداخت حقوق کارکنان دولت از سال آینده براساس بهره وری و مقدار کارکرد آن ها صورت می گیرد.

حقوق 1402 کارکنان و بازنشستگان چقدر بالا می رود؟

به گزارش خبرآنلاین، رییس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد تا راه چاره های پرداخت حقوق براساس اندازه بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

احسان خاندوزی، سخنگوی مالی دولت نیز در گفت وگویی در خصوص آخرین شرایط افزایش حقوق کارمندان در سال آینده و احکام مندرج در لایحه بودجه 1402 گفت: پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه افزایش 20درصدی حقوق است، البته این پیشنهاد قطعی نیست و ممکن است در نهایت در هیات دولت مصوب نگردد.

وی اضافه کرد: به طور کلی سه مدل مختلف برای افزایش حقوق ها برای سال آینده در دولت مطرح شده است که یکی از پیشنهادات این بود که به جای افزایش 20درصدی حقوق همه کارکنان، اندازه افزایش دستمزد و حقوق برای دهک های کم عایدی (کارکنان دولت) بیشتر باشد.

به گفته وزیر اقتصاد، با وجود آنالیز احکام پیش نویس لایحه بودجه تصمیم گیری درخصوص افزایش حقوق کارمندان به جلسات روز شنبه موکول شده است.

منبع: فرارو

به "حقوق 1402 کارکنان و بازنشستگان چقدر بالا می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق 1402 کارکنان و بازنشستگان چقدر بالا می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید