دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است

به گزارش وبلاگ هم نفس، دادستان کل آمریکا بر این باور است که رای گیری پستی در انتخابات 3 نوامبر در برابر تقلب و کلاهبرداری آسیب پذیر است.

دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هم نفس، ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر می تواند در برابر کلاهبرداری و تقلب آسیب پذیر باشد.

بر اساس این گزارش، اظهارات ویلیام بار به نوعی مهر تاییدی بر استدلال دونالد ترامپ است که بارها رای گیری پستی را محکوم نموده است. ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر به وسیله رای گیری پستی هستند.

ویلیام بار در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: افراد سعی می نمایند تا قوانین این روش شناسی را تغییر دهند، رای گیری به صورت پستی در برابر تقلب و کلاهبرداری بسیار آسیب پذیر است. این روش برای رای گیری بسیار خطرناک و غیرمسئولانه است و افراد با آتش بازی می نمایند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

ویلیام بار اضافه کرد: هنوز تحقیقات درباره تقلب و کلاهبرداری در فرایند رای گیری در بعضی ایالت های مهم در سال های گذشته ادامه دارد.

پیش بینی می گردد با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از رای دهندگان آمریکایی ترجیح می دهند به صورت پستی رای بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید