سهام 49 هزار نفر در کارگزاری مطلع فروخته شد ، از 18 خرداد هیچ فروشی انجام نشده است

به گزارش وبلاگ هم نفس، در هفته گذشته محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری مطلع در مورد واریز پول سهام عدالت برای مشتریان خود به خبرنگاران گفت: لیست فروش مرحله اول برای ما ارسال شده و پول بیشتر سهامداران به صورت کامل به حسابشان واریز شده است اما اطلاعات حساب بعضی از آنها نواقصی داشت که پولشان برگشت خورده است که در این باره از شرکت سپرده گذاری در حال پیگیری هستیم تا این نواقص زودتر رفع و واریزی ها انجام گردد.

سهام 49 هزار نفر در کارگزاری مطلع فروخته شد ، از 18 خرداد هیچ فروشی انجام نشده است

وی در اظهارات جدید خود فرایند فروش سهام عدالت در این کارگزاری را توضیح داد است.

سرافراز گفت: ما توانستیم تنها یک نوبت سهام عدالت مشتریانی که به وسیله کارگزاری ما ثبت درخواست نموده اند را بفروشیم و بعد از آن فروشی انجام نشده است.

وی در این باره ادامه داد: ما در روز 18 خرداد ماه اولین فروش را انجام دادیم و پس از دریافت لیست سهامداران که حدود 49 هزار نفر بودند وجه آن را در روز چهارم تیر ماه واریز کردیم که پول حدود 40 نفر از آنها به علت نقص در اطلاعات حساب برگشت خورد. همکاران من در حال تماس با این حدود 40 نفر هستند تا شماره حساب و شبا صحیح را دریافت و پول سهامشان را واریز نمایند.

مدیرعامل کارگزاری در مطلع پاسخ به این سوال که چرا فقط یک نوبت سهام فروش رفته است؟ گفت: ما برای این که سهام عدالت مشتریان را بفروشیم باید شرکت سپرده گذاری مرکزی یکسری از اطلاعات را برای ما بفرستد که مشخص می نماید می توانیم چه سهامی را برای سهامداران بفروشیم، اما هنوز فایل این اطلاعات به دست ما نرسیده است. اطلاعاتی که به ما داده شده سیستم برای فروش قبول نمی نماید.

منبع: تجارت نیوز

به "سهام 49 هزار نفر در کارگزاری مطلع فروخته شد ، از 18 خرداد هیچ فروشی انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام 49 هزار نفر در کارگزاری مطلع فروخته شد ، از 18 خرداد هیچ فروشی انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید