قرارداد 18 میلیاردی با گزینه استقلال؟ ، جلسه خوبی با استقلال داشتم اما ...

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرمربی نو ذوب آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.

قرارداد 18 میلیاردی با گزینه استقلال؟ ، جلسه خوبی با استقلال داشتم اما ...

به گزارش وبلاگ هم نفس، محمد ربیعی در حاشیه مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیرامون ارائه لیست نفرات مدنظرش به این باشگاه در جابجایی تابستانی عنوان نمود: قوانین نو فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاثیر چندانی در برنامه باشگاه ذوب آهن ندارد، چراکه بودجه ما معین است ولی در مجموع باید قوانین رعایت گردد. البته ذوب آهن هم جوانان با کیفیتی دارد که باید فضای مناسب برای ارائه توانایی های آنها به وجود بیاید.

او درباره اینکه شایعه شده مبلغ قراردادش با باشگاه ذوب آهن 18 میلیارد تومان است، ابراز کرد: اصلا این مسائل و اعداد و ارقام که گفته می گردد، صحبت ندارد و مبلغ قرارداد بنده بسیار پایین تر از این است که شما می گویید.

سرمربی نو ذوب آهن که جزو گزینه های استقلال بود، ابراز کرد: خدا را شکر این افتخار نصیبم شد که باشگاه های زیادی ازجمله استقلال پیشنهاد همکاری به بنده ارائه کردند و حتی جلسه خوبی هم با آقای حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال داشتم ولی در بعضی موارد به توافق نرسیدیم و در بعضی مسائل هم اختلاف نظر داشتیم که همین مسائل موجب شد تا همکاری بین ما شکل نگیرد.

ربیعی در خصوص دلیل قرارداد کوتاه مدت و یک ساله اش با باشگاه ذوب آهن گفت: باید اذعان کنم که باشگاه علاقه مند بود که قراردادمان مدت بیشتری باشد ولی پس از مذاکره بین ما، تصمیم گرفتیم ابتدا قراردادی به مدت یک فصل امضاء گردد و اگر طرفین در سالیان آینده تمایل به همکاری داشتند، این قرارداد تمدید گردد.

سرمربی نو تیم ذوب آهن درباره استفاده از مربیان بومی در کادر فنی خود ابراز کرد: محتمل است یک مربی اصفهانی به کادر فنی تیم ما اضافه گردد و این برنامه را مدنظر داریم.

ربیعی به وعده مدیران شرکت ذوب آهن برای افزایش بودجه این باشگاه نیز اشاره نمود و اضافه نمود: ما باید هزینه های خودمان را به طور معقول انجام بدهیم ولی مطمئن باشید تیم خوبی می بندیم. البته بودجه ذوب آهن با سقف در نظر گرفته شده فاصله زیادی دارد که ما به این مباحث کاری نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "قرارداد 18 میلیاردی با گزینه استقلال؟ ، جلسه خوبی با استقلال داشتم اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد 18 میلیاردی با گزینه استقلال؟ ، جلسه خوبی با استقلال داشتم اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید