مقصد ستاره پرمشتری لیگ برتر تعیین شد ، گزینه استقلال سرخپوش می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حسین پورحمیدی تحت قرارداد این باشگاه است، گفت: این دروازه بان پس از سرانجام بازی های فصل جاری به تراکتور خواهد آمد.

مقصد ستاره پرمشتری لیگ برتر تعیین شد ، گزینه استقلال سرخپوش می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس آنلاین، علی اکبر ذوالمجیدیان اظهار کرد: امیدوارم در بازی برابر نساجی مازندران با حمایت پرشورها پیروز به کسب پیروزی و ادامه روند پیروزیت مان شویم تا در هفته سرانجامی رقابت ها با انگیزه ای مضائف به مصاف استقلال برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از طرفداران می توانند در ملاقات تراکتور و نساجی حضور پیدا نمایند؟ گفت: تصمیم گیری در مورد این موضوع بر عهده شورای تامین است و در جلسه قبل از بازی در این رابطه تصمیم گرفته خواهد شد، اما فکر می کنم در صورت استقبال زیاد تماشاگران اجازه حضورشان در استادیوم به مانند بازی با سپاهان، بدون محدودیت باشد.

ذوالمجیدیان در رابطه با غایبان ملاقات هفته پیش رو تراکتور، اضافه کرد: به غیر از هادی محمدی که محروم است، غایب دیگر و مصدومی نداریم.

وی اذعان کرد: حسین پورحمیدی تحت قرارداد تراکتور است و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت، بعلاوه ماندن پوریا آریاکیا در تراکتور با بازگشت پورحمیدی به این تیم، پس از سرانجام فصل تعیین خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در مورد دو بازی حساس این تیم اعلام نمود: پرشورها با تراکتور زندگی می نمایند، آن ها با هر برد تیم محبوبشان شادمان و با هر شکست این تیم غمگین می شوند، امیدوارم با پیروزیت در طی دو بازی آینده بتوانیم، زحمات طرفداران را که از جان و دل تراکتور را مورد حمایت قرار داده اند تا حدودی جبران کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "مقصد ستاره پرمشتری لیگ برتر تعیین شد ، گزینه استقلال سرخپوش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد ستاره پرمشتری لیگ برتر تعیین شد ، گزینه استقلال سرخپوش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید