منطقه9 میزبان یک جلسه مهم بود ، سرانه خدمات و تاب آوری شهری را چگونه بالا ببریم؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ای که به میزبانی منطقه9 بزرگزار شد تامین سرانه خدمات و تاب آوری با اقدام مشترک دستگاه های اجرایی را امکان پذیر دانست.

منطقه9 میزبان یک جلسه مهم بود ، سرانه خدمات و تاب آوری شهری را چگونه بالا ببریم؟

وبلاگ هم نفس - مریم قاسمی : عباسی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشترک کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی و توسعه پایدار کلان شهر تهران و ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 9 با تاکید بر اهمیت بازآفرینی در مدیریت شهری تاکید نمود: گفتگوی مشترک برای فهم مشترک می تواند سبب اقدام مشترک گردد.

وی اضافه نمود:در برگزاری این جلسه ها می توان از ظرفیت های مدیریتی و دستگاه های اجرایی برای حل مسائل شهروندان استفاده کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اضافه نمود: با استفاده از روش های نو و جایگزین می توان از بافت فرسوده که به واسطه تراکم بالای جمعیتی منطقه ها شهری را تهدید می نماید و سبب کاهش سرانه های خدماتی و خدمت رسانی می گردد جلوگیری کرد و سرانه خدمات و تاب آوری شهری را بالا برد.

عباسی در انتها یادآور شد: موازی کاری دستگاه های خدمت رسان اسراف منابع را در پی دارد و می بایست با هدف گذاری سنواتی و اقدام مشترک دستگاه های خدمت رسان و همپوشانی آنها یاری های کارگشا و شایانی را برای پیشبرد امور فراهم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "منطقه9 میزبان یک جلسه مهم بود ، سرانه خدمات و تاب آوری شهری را چگونه بالا ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه9 میزبان یک جلسه مهم بود ، سرانه خدمات و تاب آوری شهری را چگونه بالا ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید