آغاز دوباره قیمت سازی خودرو در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ هم نفس، اگرچه مراکز فروش خودرو به علت محدودیت های کرونایی به مدت 10 روز تعطیل شده اند، اما قیمت سازی در فضای مجازی مجددا از سرگرفته شده است.

آغاز دوباره قیمت سازی خودرو در فضای مجازی

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ هم نفس با توجه به شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا، مقرر شد از روز شنبه 21 فروردین ماه گروه های شغلی 2، 3 و 4 در مناطق قرمز کشور تعطیل شوند که بازار خودرو نیز یکی از همین مشاغل تعطیل شده محسوب می شود؛ با این وجود وبسایت های اینترنتی طی روز های گذشته قیمت سازی در فضای مجازی را از سر گرفته و با ارائه قیمت های سلیقه ای بر طبل حواشی صنعت خودرو می کوبند.

به عنوان نمونه، در یکی از وبسایت های اینترنتی خودرو، قیمت انواع خودرو اینگونه تنظیم و درج شده است:

در این رابطه، نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران گفت: میزان فروش در بازار خودرو طی هفته گذشته بسیار ناچیز بود و در حالی که خریداران و مصرف کنندگان کم کم در حال ورود به بازار بودند، ستاد ملی کرونا به دلیل قرمز شدن تعداد زیادی از شهرها، بازار های کشور به مدت 10 روز تعطیل کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه، از روز شنبه مراکز فروش خودرو و به طور کلی بازار خودرو در سراسر کشور تعطیل شد.

کاشانی نسب در مورد قیمت هایی که این چند روز در فضای مجازی برای انواع خودرو ارائه می شود، گفت: بازار تعطیل است و هیچ قیمتی رد و بدل نمی شود از این رو قیمت های درج شده در وبسایت های اینترنتی، سلیقه ای بوده و واقعی نیستند.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اضافه کرد: به عنوان مثال شاهد هستیم که در فضای مجازی نرخ های خودرو روزی دو مرتبه تغییر می کند، در حالی که بازار تعطیل است و خرید و فروشی وجود ندارد که بخواهد مبنای جدیدی برای قیمت گذاری به دست بیاید و از وبسایت ها سر دربیاورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آغاز دوباره قیمت سازی خودرو در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز دوباره قیمت سازی خودرو در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید