خودرو

چهره متفاوت باکیفیت ترین شاسی بلند آلمانی بازار ایران، عکس

نسل سوم فولکس واگن تیگوان در اروپا رونمایی شد. این خودرو سال آینده با سوار شدن بر نسخه شاسی بلند به ایالات متحده خواهد آمد. فولکس واگن تیگوان نسل دوم، خودرویی بود که در بازار ایران حضور داشت و توانست با توجه به محدودیت عرضه و همزمان شدن با اعمال مجدد تحریم...

29 شهریور 1402

نقدها و نمرات فیلم شیطان وجود ندارد؛ تمثیل آرام و مرموز زیست محیطی (جشنواره ونیز 2023)

فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی در بخش اصلی رقابت های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و هشت دقیقه مورد تشویق حضار نهاده شد.

20 شهریور 1402

چانگان UNI، K سایپا در مشهد رونمایی شد ، از سیر تا پیاز چانگان Uni، K

چانگان UNI-K سایپا براساس قوانین فعلی واردات خودرو به ایران، امکان ورود به کشور را ندارد. چراکه حتی نسخه پایه مدل 2023 این کراس اوور چینی، بیش از 20 هزار دلار در چین قیمت دارد. از همین رو، معین نیست که چرا سایپا این خودرو را به ایران وارد کرد و در نمایشگاه خودرو...

12 شهریور 1402

این خودروهای پرطرفدار در 5 ماه امسال تولید نشدند ، جزئیات و اسامی خودروها

مطابق اعلام وزارت صنعت در 5 ماهه امسال در ایران خودرو مرکزی تولید خودروهایی مانند پژو 206 تیپ دو، پژو 207 دستی پاناروما، پژو پارس معمولی و در پارس خودرو نیز تولید کوئیک اتوماتیک و ساینا متوقف شده است.

7 شهریور 1402

شاسی بلند غول پیکر با قیمت مناسب و امکانات فراوان

هاوال H5 تازه با امکانات و تغییرات ظاهری معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات نسل تازه شاسی بلند چینی Haval H5 آشنا خواهیم شد.

6 شهریور 1402

خودروی فوتبالیست اسپانیایی گلوله باران شد

یاگو فالکه در باشگاه آمه ریکا در کالی توپ می زند که این باشگاه در بیانیه ای گفت که خودروی فالکه مورد حمله مهاجمان مسلح قرار گرفته است. این اتفاق، آدینه شب اتفاق افتاده است. باشگاه کلمبیایی در بیانیه خود اعلام نموده است که در زمان این اتفاق، فالکه در خودروی...

28 مرداد 1402

پرش یک پیکاپ شش چرخ از روی تسلا مدل S!، فیلم

ایده پرش یک خودرو از روی یک خودروی دیگر، معمولا با شکست روبرو شده و شامل هزینه ها و خسارات بسیاری خواهد شد. به خصوص اینکه خودرویی که می پرد، یک پیکاپ 6 چرخ غول پیکر باشد!

26 مرداد 1402

جدیدترین تحولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت دنا پلاس، پژو 207، هایما و ...

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 18 مرداد 1402، روندی کاملاً متفاوت نسبت به روز گذشته دارد و بر خلاف ثبات نسبی دیروز، امروز تقریباً بیشتر خودروها نوسان را تجربه کردند.

19 مرداد 1402

هتل کانیون، انتخابی مناسب برای سفرهای تفریحی در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

15 مرداد 1402

آپشن هایی که مونتاژ، از روی پژو 2008 برداشت!، عکس

پژو 2008 که برای اولین بار با قیمت 110 میلیون تومان وارد بازار ایران شد و پس از آن ایران خودرو مونتاژ آن را انجام داد، حالا با خودروی مونتاژ فرانسه تفاوت های چشمگیری دارد.

15 مرداد 1402

نگاهی به طرح جامع پروژه پیاده راه سازی و ارتقای کالبدی محدوده مرکزی رشت

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به طرح جامع پروژه پیاده راه سازی و ارتقای کالبدی محدوده مرکزی رشت برای شما نگارش شد.

14 مرداد 1402

راهنمای خرید دیزل ژنراتور بادوین

انواع مختلف ژنراتور به وسیله شرکت baudouin فراوری می گردد که امکان خریداری این محصولات برای شما وجود دارد.

11 مرداد 1402

روش های از بین بردن چربی زیر بغل

قبل از شروع هر برنامه ورزشی یا رژیم غذایی نو، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا تناسب اندام مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای نیازها و اهداف فردی ایمن و مناسب است.

28 تیر 1402

تماشای قدیمی ترین درختان خاور میانه در این پارک ملی ایران

درختان بلندقامت اینجا با پوست های ضخیم و چین خورده، عمر طولانی شان را به رخ می کشند. جویبارهای کوچک و بزرگ، لابه لای این درختان کهنسال پیچ و تاب می خورند و گاهی آبشار کوچکی می شوند.

20 تیر 1402

آمار بالای خودروهای دارای معاینه فنی که در تست آلایندگی مردود شدند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران درباره نتایج تست آلایندگی خودروهای سبک و سنگین کنار جاده ای توضیحاتی داد.

7 تیر 1402

هشدار برای تهرانی ها ، گرد و غبار به مرکز نزدیک شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در محیط باز تردد نکنند.

2 تیر 1402

برای جذب جفت خود بلندترین صدا در دنیای پرندگان را فراوری می نماید!

مرغ زنگوله ای سفید نر به مقدار ای بلند آواز می خواند که صدایش با صدای پیشرانه جت هنگام برخاستن هواپیما از زمین قابل مقایسه است.

25 خرداد 1402

سالم ترین مدل جیپ جهان ! ، عکس

در سال 2021، جیپ یک نسخه سبزتر و کارآمدتر از مدل فعلی رانگلر به نام Wrangler 4xe را معرفی کرد. این رانگلر با یک موتور الکتریکی و باتری کاملاً تازه عرضه می گردد.

12 خرداد 1402

زمان عرضه پاژ تعیین شد، ارزانترین خودروی سایپا چه زمان وارد بازار می گردد؟

سایپا اعلام نموده که قرار است در نیمه دوم امسال از خودروی پاژ رونمایی کند و این خودرو وارد بازار گردد.

2 خرداد 1402

فناوری شگفت انگیز پارک دوبل حرفه ای هیوندای، عکس

روزیاتو نوشت: هیوندای اولین فناوری پیشرفته e-Corner خود به نام حرکت خرچنگی (crab-walking) را معرفی کرد که با استفاده از آن چرخ های اتومبیل تا 90 درجه می چرخد و به راحتی این امکان به وجود می آید که خودرو نسبت به راستای اتاق خود، به طور عمودی حرکت کند که برای پارک دوبل...

1 خرداد 1402
تعداد: (171)