این خودروهای پرطرفدار در 5 ماه امسال تولید نشدند ، جزئیات و اسامی خودروها

به گزارش وبلاگ هم نفس، مطابق اعلام وزارت صنعت در 5 ماهه امسال در ایران خودرو مرکزی تولید خودروهایی مانند پژو 206 تیپ دو، پژو 207 دستی پاناروما، پژو پارس معمولی و در پارس خودرو نیز تولید کوئیک اتوماتیک و ساینا متوقف شده است.

این خودروهای پرطرفدار در 5 ماه امسال تولید نشدند ، جزئیات و اسامی خودروها

به گزارش وبلاگ هم نفس، براساس اعلام وزارت صنعت، نزدیک به 537 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا سرانجام مردادماه تولید شده است. در مدت یاد شده 62 هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از 52 درصد رشد برخوردار بوده است. علاوه بر این در پنج ماهه نخست امسال حدود یک هزار و 370 دستگاه خودروی ون تولید شده که درمقایسه باسال گذشته 70 درصد رشد را نشان می دهد.

البته در آمار وزارت صنعت اعلام شده که در ایران خودرو مرکزی تولید خودروهای پژو 206 تیپ دو، پژو 207 دستی پاناروما، پژو پارس معمولی، پژو 2008، سمند EF7، دنا، رانا، رانا گیربکس 6دنده با توقف تولید روبرو شده است.

در پارس خودرو نیز تولید کوئیک اتوماتیک و ساینا متوقف و در سایپا نیز تولید تیبا دو و ساینا دستی متوقف شده است. در مجموع گروه ایران خودرو و سایپا تا سرانجام مردادماه امسال شاهد رشد 14 درصدی تولید بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "این خودروهای پرطرفدار در 5 ماه امسال تولید نشدند ، جزئیات و اسامی خودروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروهای پرطرفدار در 5 ماه امسال تولید نشدند ، جزئیات و اسامی خودروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید