هشدار برای تهرانی ها ، گرد و غبار به مرکز نزدیک شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در محیط باز تردد نکنند.

هشدار برای تهرانی ها ، گرد و غبار به مرکز نزدیک شد

به گزارش مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در مورد هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

یزدی مهر اضافه کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق منطقه ها مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه دوم نیز گفت: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان در مورد صعود نکردن به ارتفاعات است. بعلاوه به مردم توصیه می گردد از قرار گرفتن در زیر تابلو های تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان های نیمه کاره خودداری نمایند.

وی این را هم گفت که از همه بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم از تردد در فضای باز خودداری نموده و در صورت ضرورت حتماً از ماسک استفاده نمایند.

منبع: فرارو

به "هشدار برای تهرانی ها ، گرد و غبار به مرکز نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار برای تهرانی ها ، گرد و غبار به مرکز نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید