استقلال در نقل وانتقالات یا مدیرعامل ندارد یا سرمربی! ، فوتبال ما به خاطر دخالت های بیجای امثال بچه رشد نمی کند

به گزارش وبلاگ هم نفس، علی چینی پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط این روزهای این تیپ و اتفاقاتی در باشگاه می گذرد، صحبت نموده است.

استقلال در نقل وانتقالات یا مدیرعامل ندارد یا سرمربی! ، فوتبال ما به خاطر دخالت های بیجای امثال بچه رشد نمی کند

چینی در گفت وگو با وبلاگ هم نفس درمورد گلایه های جواد نکونام از شرایط استقلال و نفوذ یک بچه در این باشگاه، گفت: سال هاست استقلال با مشکل مالی دست و پنجه نرم می نماید و کسی هم نیست به این کمبودها رسیدگی کند. حسین قربان زاده به عنوان یک پرسپولیسی 2 آتشه، ول کن استقلال نیست. صحبت من با قربان زاده این است هر شخصی تخلف نموده یقه او را بگیرید، چرا باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را نابود می کنید؟

وی اضافه نمود: اگر نمی خواهید تیم داشته باشید، خیلی راحت مثل پاس که قهرمان آسیا شده بود، استقلال را هم با وجود داشتن 2 ستاره در آسیا منحل کنید و طرفدارانش بگویند یک روزی تیمی داشتیم که ابرقدرت بود! تا آنها تا این مقدار حرص و جوش نخورند. دخالت های بی جای بعضی اطرافیان سبب شده استقلال همواره در حالت ساکن باشد.

بازیکن اسبق استقلال مطرح کرد: چندین سال است در جابجایی یا مدیرعامل نداریم یا سرمربی. در این چند سال ما چند مدیرعامل عوض نموده ایم و پرسپولیس چند مدیر؟ در کل این دخالت های بیجا را می بینیم و بازهم صحبت از آن بچه شده است. فوتبال ما به این خاطر رشد آنچنانی نداشته که هرکس به خودش اجازه دخالت می دهد. نمی خواهم بعضی مطالب را درمورد این شخص بگویم .

چینی درخصوص اینکه کمتر از 3 هفته دیگر لیگ آغاز می گردد و استقلال به شدت با کمبود بازیکن روبرو است، گفت: نکونام پیش از ورود به استقلال شرایط و مسائل مالی را می دانست، اما دم او گرم که این پیشنهاد را قبول کرد. جواد می دانست استقلال بدهی فراوانی دارد و پولی هم در کار نیست. با این وجود علی خطیر می تواند این معضل را حل نماید. اگر به او اجازه بدهند، می تواند کارهای مدنظرش را انجام بدهد زیرا رزومه اش معین است . خطیر می تواند اسپانسرهای خوب بیاورد و تا حد زیادی استقلال را از شرایط فعلی نجات بدهد.

او افزود: ماشاءالله رقم بازیکنانی مثل سعید عزت اللهی هم بالا است و به راحتی به استقلال نمی آیند. باشگاه دو دو تا چهار تا می نماید تا روز دیگر در این موضوع گیر نکند. مطرح کردن 100 میلیارد در لفظ خیلی راحت است، اما وقتی پولی نیست، چگونه می خواهند این مبلغ را پرداخت نمایند.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: سجادی به عنوان وزیر و تاج به عنوان رئیس فدراسیون هم باید برای حل مسائل یاری نمایند. هیات دولت و مجلس هم باید پای کار بیایند تا گیر باشگاه را رفع نمایند. طرفدار استقلال تمام عشق و زندگی اش همین تیم است . افرادی را دیده ام که با باخت تیم تا مرز خودکشی رفته و با بردش به حدی شاد شده اند که ظاهرا مولتی میلیاردر روزگار هستند. در حالیکه طرف پول ندارد یک نان بخرد. حیف است که چنین شرایطی داشته باشد. ما همه ایرانی هستیم و استقلال نیز افتخار ایران و آسیا است. یاری نمایند تا تیم از این حالت دربیاید.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال در نقل وانتقالات یا مدیرعامل ندارد یا سرمربی! ، فوتبال ما به خاطر دخالت های بیجای امثال بچه رشد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در نقل وانتقالات یا مدیرعامل ندارد یا سرمربی! ، فوتبال ما به خاطر دخالت های بیجای امثال بچه رشد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید