الهویی: برای رسیدن به کمترین حق مان، 3 فینال در پیش داریم

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرمربی تیم ملی فوتبال گل گهر سیرجان گفت: برای رسیدن به کمترین حق مان در این فصل 3 فینال در پیش داریم.

الهویی: برای رسیدن به کمترین حق مان، 3 فینال در پیش داریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هم نفس، سعید الهویی درمورد بازی تیمش در هفته بیست وهشتم رقابت های لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک گفت: این بازی از چند جنبه برای تیم ما بسیار اهمیت دارد. تا سرانجام لیگ سه فینال داریم تا به حداقل لیاقت خود در این فصل یعنی رتبه چهارم و سهیمه جام باشگاه های آسیا دست پیدا کنیم. در طول هفته تمرکمز خوبی داشتیم تا از اتفاقات هفته گذشته عبور کنیم و کیفیت نیمه دوم بازی با پرسپولیس را با اشتباهات کمتر تکرار کنیم.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیمی است که ساختار تیمی خوبی دارد و در ضدحملات تیم خطرناکی است. راه حل های تاکتیکی خاصی نیاز داریم تا مقابل نقاط قوت این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درمورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی با آلومینیوم گفت: برای بازی فردا رضا شکاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و زاهدی هم محروم است.

الهویی بیان کرد: امیدوارم کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذاریم؛ نیاز داریم در این روز های سخت تماشاگران و هواداران در کنار تیم ما باشند تا این سه فینال را با بهترین کیفیت و نتیجه به سرانجام برسانیم.

سرانجام پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "الهویی: برای رسیدن به کمترین حق مان، 3 فینال در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: برای رسیدن به کمترین حق مان، 3 فینال در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید