پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران، سقوط یک پله ای سرخپوشان در آسیا و جهان

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاهی جهان با وجود سقوط یک پله ای همچنان در صدر برترین تیم های فوتبال کشورمان قرار گرفته است.

پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران، سقوط یک پله ای سرخپوشان در آسیا و جهان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هم نفس، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (3 تیر ماه) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران واقع شده است.

اما صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال کشورمان، با 1573 امتیاز در مقایسه با رده بندی پیشین در سطح آسیایی و جهانی یک پله نزول داشته و در جایگاه ششم آسیا و 144 جهان قرار گرفته است.

استقلال تهران با 1535 امتیاز همچنان در رتبه دوم ایران و سیزدهم آسیا واقع شده است، اما در سطح جهانی با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی، خود را به جایگاه 219 جهان رسانده است.

سپاهان اصفهان با 1494 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین همچنان سومین تیم برتر ایران و تیم بیستم آسیا است، اما در رده بندی جهانی 4 پله صعود کرده و به جایگاه 304 جهان رسیده است.

تراکتور، ذوب آهن و شهرخودروی مشهد در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته اند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با 1670 صدرنشین است و تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1646 و1614 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

اولسان هیوندای کره جنوبی هم در رتبه چهارم ایستاده و شانگ های اس آ پی جی چین هم جای پرسپولیس را در رتبه پنجم گرفته است.

در رده بندی جهانی بایرن مونیخ با 2052 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 2013 امتیاز و منچسترسیتی با 1958 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

بارسلونا

پاری سن ژرمن

یوونتوس

رئال مادرید

آتلتیکو مادرید

بورسیادورتموند

آتالانتا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران، سقوط یک پله ای سرخپوشان در آسیا و جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران، سقوط یک پله ای سرخپوشان در آسیا و جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید