انتقاد تند یک نماینده از قالیباف

به گزارش وبلاگ هم نفس، حاشیه های سفر محمد باقر قالیباف رییس مجلس به روسیه همچنان ادامه دارد و امروز محمود احمدی بیغش نماینده مجلس به تندی از حواشی این سفر انتقاد کرد واز قالیباف خواست که در ر حجم، کمیت، کیفیت و مشاوران و دستیاران دفتر خود تجدید نظر اساسی کند.

انتقاد تند یک نماینده از قالیباف

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتقاد به حاشیه های سفر رییس مجلس به روسیه، گفت: با وجود این همه مشاور و دستیار مدعی التیم عریض و طویل تشریفات رییس مجلس، چرا یک سفر رسمی و معمولی نباید به درستی راهبری و مدیریت گردد که این همه جنجال به پا کند.

محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اضافه نمود: نکته دیگر ساده انگاری نسبت به روسیه و آداب بسیار سخت و پیچیده رسمی در ساختار حاکمیت این کشور است. در قصور مسوولان سفارت ایران در روسیه متاسفانه تیم غیرحرفه ای برنامه ریز مجلس، مورد توجه قرار نگرفته و منجر به این حد از حرف و حدیث برای مجلس شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد. حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه ای ترین و مرموزترین سیاستمداران دنیاست بدون اطمینان از سلامت کرونایی شما و هیات همراه با جنابعالی دیدار کند.

احمدی بیغش ادامه داد: آیا بهتر نیست در حجم، کمیت، کیفیت و مشاوران و دستیاران و برنامه ریزان دفتر خودتان تجدیدنظر اساسی نموده و اندکی هم برای انتخاب، نمایندگان مجلس را به حساب بیاورید.

همچنین، مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت مای و سیاست خارجی مجلس در راستای اعمال ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس در پاسخ به اظهارات احمدی بیغش، گفت: سفر هیات پارلمانی کشورمان به روسیه موجب آشفتگی و عصبانیت اردوگاه غربی ها به ویژه آمریکایی ها و هم پیمانانشان شد که دلیلی بر درست بودن و موفقیت آمیز بودن این سفر است.

منبع: فرارو

به "انتقاد تند یک نماینده از قالیباف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند یک نماینده از قالیباف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید