ایجاد صندلی های عرضه موقت دام ممنوع است

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و در پیش بودن عید قربان، نظارت بر کشتارگاه ها در کرمانشاه باید دوچندان گردد.

ایجاد صندلی های عرضه موقت دام ممنوع است

شهرام کرمی بااشاره به در پیش بودن عید سعید قربان، اظهار کرد: از آنجایی که مسلمانان هر ساله در این روز مبارک اقدام به ذبح قربانی می نمایند، لذا سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا لازم است که نظارت بر کشتارگاه ها افزایش یابد.

وی توضیح داد: در این راستا، دامپزشکی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، دستورالعمل ستاد ملی کرونا و شیوه نامه بهداشتی سازمان دامپزشکی، باید آمادگی لازم به منظور کشتار دام قربانی و تحویل لاشه استحصالی به متقاضیان را داشته باشد.

کرمی متذکر شد: همچنین نظارت ویژه ای بر دامهای زنده، لاشه دام های قربانی شده در محل های عرضه و کشتارگاه های دام نیز باید انجام گیرد.

دادستان کرمانشاه در ادامه تاکید نمود: به منظور اجرای شیوه نامه بهداشتی و صیانت از حقوق عامه، کشتارگاه ها و مراکز عرضه مجاز به عموم مردم به وسیله نصب بنر و... معرفی شوند.

وی افزود: همچنین با هماهنگی اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی و راه اندازی اکیپ های ثابت و سیار در سطح شهرستانها باید از ایجاد هرگونه صندلی های موقت عرضه دام در سطح استان جلوگیری به عمل آمده و ترجیحاً افراد متقاضی به کشتارگاه ها و مراکز عرضه مجاز راهنمایی شوند.

کرمی یادآورشد: نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری هم موظف به همکاری با دامپزشکی بوده و هرگونه قصور مستوجب پیگرد قانونی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد صندلی های عرضه موقت دام ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد صندلی های عرضه موقت دام ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید