تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیرعامل بورس تهران: از هفته آینده، معاملات بورس در دو زمان 8:30 تا 11 و 11 تا 13 هر روز کاری معامله خواهند شد.

تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده

به گزارش تسنیم؛ علی صحرایی اضافه نمود: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان 8:30 تا 11 و 11 تا 13 هر روز کاری معامله خواهند شد.

وی اضافه نمود: عمده معاملات گروه ها از ساعت 8:30 تا 11 و گروه صنایع عظیم نیز از ساعت 11 تا 13 انجام می گردد البته از روز قبل اطلاع رسانی می گردد که چه صنایعی در چه بازه زمانی معاملات می گردد.

صحرایی گفت: برای کاهش مسائل هسته اصلی معاملات، یکی از اقدامات بورس تهران، به کارگیری دو سامانه معاملاتی برای بورس و فرابورس است که تا دو ماه آینده، دو موتور معاملات جداگانه ایجاد می گردد.

وی از اقدامات بلند مدت بورس تهران برای ایجاد زیرساخت های معاملاتی اضافه نمود: در نظر داریم تا خاتمه سال، سامانه معاملاتی جدیدی با یاری دانشگاه طراز اول کشور ایجاد گردد البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود، جزء ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت های سهام بالا رود تحلیل سهم ها نیز مشکل تر می گردد به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید به طور مستقیم و از صندوق های سرکایه گذاری استفاده نمایند.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: مردم برای ورود به بازار سرمایه از پس انداز های خود استفاده نمایند و با فروش خانه و ماشین وارد این بازار نشوند.

منبع: فرارو

به "تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید