تفاوت سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر در چیست؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

تفاوت سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر در چیست؟

وبلاگ هم نفس - از نظر دوست داران شورولت بلیزر و سوبارو اوت، به هم شبیه هستند. اما باید آنالیز کرد که این شباهت ها در کدام اجزاست و تفاوت آن ها در چیست.

شرکت خودروسازی سوبارو در اوت بک، یک صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی 11.6 اینچی ارائه می دهد که از نظر میزان قابل قبول بوده و در جهت عمودی تنظیم شده است تا کل داشبورد را پوشش ندهد. همه چیز به وسیله صفحه نمایش کنترل می گردد و بسیار سریع و روان عمل می نماید.

این دستگاه بعلاوه با سیستم اپل کارپلی و اتو اندروید عرضه می گردد، متن بزرگ و وضوح گرافیک کم در این خودروی تازه برای سال 2020 کمی قدیمی به نظر می رسد. پایین ترین مدل دارای یک جفت صفحه نمایش 7 اینچی است که روی هم قرار گرفته اند، صفحه بالایی عملکرد های صوتی/تلفن را کنترل می نماید و کنترل های تهویه مطبوع و خودروی هندلینگ را صفحه نمایش پایینی بر عهده دارد.

بلیزر شورولت با هشدار های تغییر جهت و نقاط کور، به علاوه ترمز اضطراری و کروز تطبیقی به عنوان بخشی از مجموعه ایمنی فعال جامع ارائه می گردد، اما بیشتر آن ها فقط در نسخه RS و Premier ارائه می شوند و دو مورد اول در بعضی از تریم های دیگر اختیاری هستند. با این حال، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی فعلی جنرال موتورز روی یک صفحه نمایش 8.0 اینچی استاندارد است و با استفاده از سیستم اپل کارپلی و اتو اندروید که هر دو گنجانده شده اند، استفاده از این دستگاه آسان است.

هم اوت بک و هم بلیزر یک جفت موتور بزرگ و کوچک ارائه می دهند. سوبارو دارای دو بوکسر فور است که نمونه کوچکتر آن با موتور 2.5 لیتری ارائه می گردد که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند بر فوت گشتاور دارد. گزینه سطح بالا یک موتور 2.4 لیتری توربو دارد که 260 اسب بخار قدرت و 277 پوند فوت می تواند فراوری کند.

موتور 2.5 لیتری شورلت 4 قدرتی برابر با 193 اسب بخار و 188 پوند فوت فراوری می نماید، اما در بلیزر سنگین تر نباید انتظار داشت که سریع تر از سوبارو با مشخصات پایین تر باشد. از سوی دیگر، موتور 3.6 لیتری V6 می تواند 308 اسب بخار قدرت و 270 پوند فوت قدرت فراوری کند.

این یک موتور با صدای قوی است که بلیزر را به یاری گیربکس 9 سرعته اتوماتیک سریعتر از موتور توربو اوت بک به حرکت در می آورد، ویژگی که هر دو موتور شورلت دارند.

وبلاگ هم نفس مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تفاوت سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر در چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت سوبارو اوت بک و شورولت بلیزر در چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید