تعاریف و اصطلاحات

تفاوت تونر و میسلار واتر چیست؛ کدام محصول مناسب تری است؟

تونر (Toner) و میسلار واتر (Micellar water) از محصولات بسیار محبوب مراقبت از پوست هستند. این 2 محصول برای استفاده در مراحل اولیه روتین پوستی طراحی شده اند، اما تاثیر متفاوتی روی پوست دارند. در این مقاله از خبرنگاران مگ درباره شباهت و تفاوت تونر و میسلار واتر صحبت...

12 مهر 1402

چگونه با اپ Voice Memos در آیفون صدا ضبط کنیم؟

روش های زیادی برای ضبط صدا در آیفون وجود دارد. یکی از این روش های استفاده از اپلیکیشن Voice Memos است که به صورت پیش فرض در گوشی های آیفون وجود دارد. برای استفاده از این برنامه هیچ محدودیت ندارید فقط باید مطمئن شوید که آیفون شما حافظه کافی برای ضبط صدا دارد....

6 مهر 1402

ادویه پلویی چیست؟ برترین ادویه ها

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که پلوهای ایرانی را از دیگر غذاها و خوردنی ها متمایز می نماید، ترکیب خاص ادویه های آن است. مگر می گردد کسی عدس پلو یا لوبیاپلو بپزد و عطر خوش هل و دارچین و زعفران آن تا چند خانه آن طرف تر نپیچد؟ معمولا هر آشپزی برای خودش ادویه مخصوصی...

4 مهر 1402

اینجا دانش آموزان راکتور هسته ای می سازند!

استرالیا قرار است به خانه اولین تاسیسات همجوشی هسته ای دنیا تبدیل گردد که به وسیله دانشجویان طراحی، ساخته و اداره می گردد.

25 شهریور 1402

نقدها و نمرات فیلم شیطان وجود ندارد؛ تمثیل آرام و مرموز زیست محیطی (جشنواره ونیز 2023)

فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی در بخش اصلی رقابت های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و هشت دقیقه مورد تشویق حضار نهاده شد.

20 شهریور 1402

کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟

کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است نوشته دنیل کلاک و ریموند مارتین را حمیده بحرینی به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات هرمس به چاپ بیست و دوم رسیده است.

3 شهریور 1402

4 دلیل مهم رشد نکردن گیاه شمعدانی را بشناسید!

اگر به گلدان شمعدانی علاقه دارید و می خواهید در خانه گلدان هایی پر از گل داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

30 مرداد 1402

علت سردرد های تابستانی چیست؟ ، 6 علت برای سردرد های ناشی از گرما

تحقیقات نشان می دهد گرمای شدید می تواند محرکی برای سردرد باشد. سردرد ناشی از گرما ممکن است مانند یک درد مبهم و کوبنده در اطراف شقیقه ها یا پشت سر باشد. این سردردها، بسته به دلیل، می توانند به یک درد داخلی شدیدتر نیز تبدیل شوند.

5 مرداد 1402

4 برنامه حرفه ای برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد و کارت حافظه

اگر در پی روشی هستید که بتوانید به یاری آن، اطلاعات پاک شده از هارد یا کارت حافظه خود را بازیابی کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 4 ابزار عالی برای این منظور آشنا کنیم.

31 تیر 1402

واضح می گویم این بازیکن نباید به استقلال بیاید ، طرفداران به یک بازیکن فرصت دوباره بدهند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید: کار برای استقلال خیلی سخت است اما تا سه چهار بازی از لیگ نگذرد نمی توانیم نظر نهایی را در مورد هیچ تیمی بدهیم.

29 تیر 1402

آینده شغلی ات را خودت انتخاب کن

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، بسیاری از پدرها و مادرها، رویاهای محقق نشده خود را در آینده بچه ها شان جست وجو می نمایند. خیلی ها هم معتقدند که منظره زندگی بزرگسالی بچه ها شان را باید از دوران کودکی برایشان ترسیم کرد تا بچه، هدف داشته باشد.... به...

10 تیر 1402

آشنایی با انواع شیشه هوشمند

خبرنگاران (ایران)؛ شیشه هوشمند یا اسمارت گلس از انواع شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که در کنار کاربردهای متنوعی دارد، دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام از ویژگی های و کاربردهای خاص خود برخوردار هستند.

25 خرداد 1402

آن چه باید درباره رنگ مو بدانید ، موی شما چه رنگی است؟

امروزه رنگ کردن مو خیلی فراگیر شده است و شاید بیش از 70 درصد زنان و درصد کمتری از مردان موهای خود را رنگ می نمایند.

14 اردیبهشت 1402

انتقاد خانم بازیگر از شوخی های توهین آمیز در اسکار

گلدی هان در مصاحبه مفصلی با ورایتی می گوید مراسم اسکار همانند سال های پیش جذابیت و فریبندگی ندارد.

20 اسفند 1401

سرنوشت مالیات لوکس ها تغییر کرد؛ عایدی 7000 میلیاردی محقق می گردد؟

دولت در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی نموده بود که از صاحبان خودرو های بیش از 1.5 میلیارد مالیات سالانه خودرو بگیرد. رقمی که با نظر مجلس تغییر کرد و قرار شد انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آن ها بیش از...

12 اسفند 1401

شوره سر و مسائل آن!

شوره سر چیست؟ درمان دارد؟در یک مهمانی یا پس از پوشیدن لباس مشکی و یا تیره رنگ، تماشا شدن شوره سر آزاردهنده خواهد شد. به نحوی که اعتماد به نفس شما را نشانه خواهد گرفت!

3 اسفند 1401

تصمیم عجیب مولتی میلیاردر روس برای جاودانه شدن ، عکس

در طول قرن بیست و یکم، دانشمندان سعی کرده اند نوعی فناوری را توسعه دهند که امکان جاودانگی را به بشریت دهد.

24 بهمن 1401

تکلیف اکانت های مردگان اینستاگرامی چیست؟

امیدواریم هرگز چنین چیزی را تجربه نکنید، اما در صورت این اتفاق تکلیف اینستاگرام پس از مرگ آن فرد چه می گردد؟ می خواهید با پروفایل او چه کار کنید؟ آیا می خواهید یاد و خاطره اش را برای همواره جاودانه کنید، یا طاقت تماشا عکس های به جا مانده از او را ندارید؟

28 آذر 1401

احساس لرز و سرمای مداوم چه علتی دارد و نشانه چیست؟

مصرف بعضی دارو ها ازجمله دارو هایی که روی گردش خون تاثیر می گذارد، می تواند باعث حساسیت به سرما گردد، از جمله دارو های میگرن و داروی فشارخون.

26 آذر 1401

این محصول می توانست اولین گوشی اندرویدی باشد

هم بنیان گذار اندروید به تازگی تصویری را از یک محصول منتشر نموده و مدعی شده این می توانست اولین گوشی اندرویدی تاریخ باشد.

10 آبان 1401
تعداد: (65)