فناوری تازه در لکسوس

به گزارش وبلاگ هم نفس، لکسوس LS مدل 2023 که به زودی راهی نمایندگی ها می گردد و یک به روزرسانی بسیار مهم و بعلاوه چند تغییر جزئی را ارائه می نماید. صفحه نمایش لمسی 3/ 12اینچی با وضوح بالا و ضد تابش نور در بالای پانل ابزار را می توان با دستورات صوتی مانند Hey Lexus به کار گرفت. بازنگری های جزئیات شامل اندروید اتو بی سیم و اپل کارپلی و شش عدد پورت USB در اطراف کابین است.

فناوری تازه در لکسوس

به گزارش دنیای اقتصاد، موتور ها و تریم ها تغییر نمی نمایند، اما فرمان، ترمز، گیربکس 10سرعته اتوماتیک و سیستم تعلیق بهینه سازی شده اند تا سواری آرام تر و مجذوب کننده تری ارائه دهند. میله های جلو و عقب سیستم تعلیق به گونه ای بهینه شده اند که چرخش بدنه را در گوشه ها کاهش می دهد، بنابراین حدس می زنیم میله ها سفت شده اند.

در خصوص موتورها، این خودرو به وسیله یک موتور 4/ 3لیتری توئین توربو V 6 با 416 اسب بخار قدرت و 442 پوند فوت گشتاور همراه می گردد. LS 500 h نیز از یک موتور 5/ 3لیتری V 6 به یاری دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی استفاده می نماید که خروجی ترکیبی آن به 354 اسب بخار می رسد.

این موتور به سرعت V 6 توئین توربو نیست، اما مصرف سوخت آن حدود 20درصد بهتر است.LS 500 تمام چرخ محرک با مقایسه مدل های تمام چرخ محرک برای شبیه شدن آن، 17 مایل در هر گالن در شهر، 27 مایل در بزرگراه و 21مایل در مجموع دریافت می نماید. LS 500 h AWD 22 مایل در هر گالن در شهر، 29 مایل در بزرگراه و 25 مایل در مجموع دریافت می نماید.

منبع: فرارو

به "فناوری تازه در لکسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری تازه در لکسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید