تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اطلاع داد.

تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ هم نفس، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اطلاع داد.

وی اضافه نمود: در جلسه اخیر کمیسیون مالی پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان در نهایت طرح تفحص از از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به رأی اعضا گذاشته شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون مالی مجلس ادامه داد: پس از تصویب در کمیسیون اقتصاد، طرح مذکور جهت آنالیز در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه می گردد که در صورت تصویب از سوی نمایندگان، اعضای هیئت مشخص و فرایند تفحص از اتاق بازرگانی شروع خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر طرح تفحص از اتاق بازرگانی، طرح دیگری تحت عنوان اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مطرح است که محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس در تشریح آن اظهار کرد: نظم بخشیدن و پیش بینی سازوکار هایی برای جوابگو بودن اتاق در کنار ارتقا جایگاه آن از محور های طرح است.

وی اضافه نمود:هدف از این طرح به روزرسانی این قانون و استفاده از ظرفیت های قانون برای توسعه این بخش نظام مالی است.

رئیس کمیسیون مالی گفت:در جلسه اخیر کمیسیون مالی با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی، دولت، اتاق بازرگانی، مبانی اصلی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی مورد بحث نهاده شد؛ در این جلسه تفاهم های مناسبی انجام گرفت، و پس از آنالیز و نهایی شدن این طرح در کمیته، گزارش آن در کمیسیون مالی رسیدگی می گردد و پس از تصویب در کمیسیون، در دستورکار جلسه علنی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید