جاماندن ووشوکاران قلعه گنجی از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم ووشو شهرستان قلعه گنج که قرار بود در رقابت های انتخابی تیم ملی حاضر گردد به دلیل حمایت نکردن مسئولان از حضور در این مسابقات باز ماند.

جاماندن ووشوکاران قلعه گنجی از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی

محمدغلامی مربی تیم ووشوی شهرستان قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ هم نفس از کرمان، گفت: هر ساله تیم ووشوی شهرستان قلعه گنج در مسابقات یکی از برترین تیم های استان بوده و ورزشکاران این رشته در رقابت های مختلف استانی و کشوری صاحب عناوین قهرمانی بوده اند.

او اضافه کرد: متاسفانه سال جاری به دلیل نداشتن بودجه و حمایت نشدن از سوی مسئولان ورزشی، بنیاد مستضعفان و سایر مسئولان شهرستان پیروز به اعزام تیم به رقابت های انتخابی تیم ملی حاضر نشدیم.

غلامی توضیح داد: بیشتر ووشوکاران از روستا های شهرستان و از قشر مستضعفند که توان اقتصادی چندانی برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری ندارند و با وجود کمبود امکانات، تمرینات آماده سازی خوبی انجام دادند و خود را برای حضور در این مسابقات مهیا کردند.

او بیان نمود: این حمایت نکردن و حضور نیافتن ورزشکاران در مسابقات باعث از بین رفتن انگیزه این ورزشکاران و سرخوردگی آن ها شده است.

مربی تیم ووشوی قلعه گنج اضافه کرد: انتظار ما این است که مسئولان شهرستان، ورزشکارانی را که می توانند در سطح استان و کشور افتخار آفرینی نمایند، مورد حمایت قرار دهند تا بتوانند در مسابقات مختلف حضور یابند و برای شهرستان افتخار کسب نمایند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جاماندن ووشوکاران قلعه گنجی از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاماندن ووشوکاران قلعه گنجی از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید