جنتلمن مثل وحید امیری

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران: بدون ذره ای تردید، وحید امیری یکی از بهترین های فوتبال ایران است؛ او چه در پرسپولیس و چه تیم ملی همواره عصای دست سرمربی است و جور سایر بازیکنان و البته پست های مختلف را می کشد. سبک بازی وحید امیری که مبتنی برجنگندگی و خلاقیت است به گونه ای است که دست مربی را برای استفاده از او در پست های مختلف باز می گذارد.

جنتلمن مثل وحید امیری

به گزارش وبلاگ هم نفس، وحید امیری فارغ از اینکه تا به حال بازی در همه پست ها (احتمالا به غیر از دروازه بانی) را در دیدار های مختلف تجربه کرده، گا ها در یک دیدار در چند پست مختلف ایفای نقش می کند و عجیب آنکه سطح کیفی قابل قبولی هم در همه وظایفی که به او محول می شود دارد. به غیر از این مورد، کسی را در فوتبال ایران پیدا نمی کنید که از وحید امیری بد بگوید. ستاره خوش اخلاق فوتبال ایران چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس در زمره محبوب ترین هاست. البته که فقط پرسپولیسی ها به امیری علاقمند نیستند و بسیاری از هواداران استقلال هم احترام خاصی برای این بازیکن قائل هستند.

فارغ از ویژگی های فنی و اخلاقی، تفکرات وحید امیری هم در مقایسه با دیگر بازیکنان امروزی فرق دارد. او در همین روز ها که بسیاری ناکامی پرسپولیس برابر هوادار در کسب برد را به اشتباهات داوری ربط می دهند، حرف دیگری می زند و می گوید نباید تقصیر را گردن داور انداخت، چون پرسپولیس باید آن قدر موقعیت سازی کند و گل بزند که یکی دو اشتباه داوری تاثیرگذار نباشد. وحید امیری در گفت و گویی که با خبرورزشی داشته در این مورد می گوید: من اول باید بگویم که علی صفایی (داور دیدار پرسپولیس - هوادار) را خیلی دوست دارم و جزو داوران خوب فوتبال ایران است. ولی خب فکر می کنم روی گل دوم هوادار اشتباه کرد. حتی شنیدم خود بازیکن هوادار اظهار داشت که توپ به دستش خورده است. همه این مسائل درست است و اشتباهات داوری وجود داشت، ولی ما خودمان نباید در یک بازی موقعیت هایمان را به راحتی از دست بدهیم. ما باید آنقدر فرصت طلب باشیم و راحت گل بزنیم که با آرامش خاطر بازی کنیم و هوادارانمان با خیالی راحت از پای تلویزیون بتوانند بازی تیم محبوبشان را ببینند. من بابت نمایش خوب و درست کردن کلی موقعیت گل به تیمم تبریک و خسته نباشید می گویم، ولی باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا به این راحتی در بازی خانگی امتیاز از دست ندهیم.

منبع: فرارو

به "جنتلمن مثل وحید امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنتلمن مثل وحید امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید