حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری یزد با استفاده از تسهیلات تبصره 18

به گزارش وبلاگ هم نفس، معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع یزد گفت: ظرفیت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 و 1398 می تواند در راستای اشتغال زایی بخش گردشگری، رشد زیرساخت ها و حمایت از سرمایه گذاران عامل رونق و تحرک باشد.

حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری یزد با استفاده از تسهیلات تبصره 18

به گزارش وبلاگ هم نفس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، محمد میرشمسی روز دوشنبه 6 مردادماه با اعلام این مطلب اضافه نمود: با توجه به هدف گذاری و سیاست های وزارت میراث فرهنگی، تسهیلات بند الف تبصره 18 صرفاً متمرکز در سطح وزارتخانه پس از تأیید استان، تصویب و سرمایه گذاران و فعالان گردشگری به بانک های عامل دارای تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی نظیر برای پیگیری معرفی می شوند.

او اظهار کرد: از زمان ابلاغ تسهیلات تا به امروز و با همکاری و همراهی بانک ها و همچنین پیگیری سرمایه گذاران پروژه ها، مبلغ 69 میلیارد ریال به پروژه های در حال سرمایه گذاری پرداخت شده است.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع یزد اضافه نمود: تعداد چهار پروژه نیز در انتظار پرداخت تسهیلات 350 میلیارد ریالی به وسیله بانک های توسعه تعاون و کشاورزی استان هستند.

او با اعلام این که منابع تخصیص یافته بین صندوق توسعه و بانک های عامل با نرخ 16 درصد در مناطق برخوردار و 14 درصد در مناطق کمتر برخوردار است، گفت: در این شرایط خاص مالی، رکود فراگیر گردشگری و در راستای جلوگیری از سرخوردگی سرمایه گذاران و با نگاه به رشد، توسعه زیرساخت ها و تحرک در بخش گردشگری مستلزم همکاری و مساعدت بیشتر از سوی بانک ها است.

منبع: میراث آریا

به "حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری یزد با استفاده از تسهیلات تبصره 18" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری یزد با استفاده از تسهیلات تبصره 18"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید