خبرنگاران نامجو مطلق: هفته آخر محکوم به پیروزی هستیم، غفوری از تعویض ناراحت نبود

به گزارش وبلاگ هم نفس، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان شاالله به هدف خود می رسیم.

خبرنگاران نامجو مطلق: هفته آخر محکوم به پیروزی هستیم، غفوری از تعویض ناراحت نبود

مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از انتها ملاقات تیم های فوتبال استقلال و پیکان که در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار گردید و با تساوی یک بر یک انتها یافت اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که به دشواری این مسابقه از قبل واقف بودیم و می دانستیم پیکان به خاطر شرایط جدول احتیاج به کسب امتیاز دارد و به همین خاطر با یک سیستم دفاعی وارد میدان می گردد. بنابراین پیش بینی این شرایط را نموده بودیم و تمام برنامه ریزی هایب لازم را انجام داده بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در 20 دقیقه نخست مسابقه شرایط خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. متاسفانه زمان بدی گل خوردیم و شیرازه تیم به هم خورد اما خوشبختانه بعد از آن به بازی برگشتیم و توانستیم در نیمه نخست نتیجه را به تساوی بکشانیم و در نیمه دوم با توجه به اینکه احتیاج به برد داشتیم تا نایب قهرمانی خود را قطعی کنیم با میل به پیروزی وارد زمین شدیم.

نامجو مطلق افزود: می دانستیم پیکان لایه های دفاعی زیادی را تدارک می بیند و با تعداد نفر زیادی دفاع می نماید و گل زدن مشکل می گردد کما اینکه تیم پیکان 5 بازی قبلی خود را بدون شکست و دریافت گل پشت سر گذاشته بود. با توجه به این شرایط سعی کردیم لایه های دفاعی را باز کنیم و چند موقعیت نیز بدست آوردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

مربی استقلال گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان شاالله به هدف خود می رسیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر خستگی بازیکنان استقلال و مناسب نبودن شرایط آنها از نظر بدنی اظهار کرد: فشردگی بازی ها و اینکه در جام حذفی هم بازی کردیم طبیعی است که به بازیکنان فشار وارد می نماید و موجب خستگی می گردد اما بیشتر از اینکه از نظر بدنی مشکل داشته باشیم به خاطر نوع و شرایط بازی تیم پیکان، موقعیت های کمتری بدست آوردیم و به راحتی نمی توانستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم و این به خاطر فشردگی خط دفاع پیکان بود به طوری که گاهی اوقات با 6 بازیکن دفاع می کردند.

نامجو مطلق ادامه داد: خوشبختانه از این مسابقه یک امتیاز گرفتیم اما می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ناراحتی وریا غفوری از تعویض گفت: غفوری از شرایط بازی تیم یک مقدار گله داشت و از قبل از این مسابقه نیز قدری احساس درد می کرد و دنبال این بودیم که یک بازی به او استراحت بدهیم اما با توجه به اینکه در این مسابقه احتیاج به 3 امتیاز داشتیم از او و شیخ دیاباته استفاده کردیم و مشکل دیگری نیست و وریا نیز از نتیجه حاصله ناراحت بود نه تعویض.

مربی استقلال تهران درباره میزان شانس استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: به طور قطع بیشترین شانس را داریم و همین الان نیز در جدول دوم هستیم و تفاضل گل بهتری نسبت به تراکتور داریم. در هفته آخر تراکتور با فولاد که این تیم نیز برای سهمیه می جنگد مسابقه دارد و ما اگر ملاقات آخر برابر شاهین شهرداری بوشهر را ببریم دیگر احتیاجی به هیچ نتیجه ای نداریم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نامجو مطلق: هفته آخر محکوم به پیروزی هستیم، غفوری از تعویض ناراحت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامجو مطلق: هفته آخر محکوم به پیروزی هستیم، غفوری از تعویض ناراحت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید