خدمات رایگان دندانپزشکی و روان شناسی در پامنار و امامزاده یحیی(ع)

به گزارش وبلاگ هم نفس، پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی و مشاوره روان شناسی در شرایط کنونی برای اقشار کم درآمد آسان نیست. به همین دلیل این خدمات به رایگان در محله های محروم ارائه می شود.

خدمات رایگان دندانپزشکی و روان شناسی در پامنار و امامزاده یحیی(ع)

به گزارش وبلاگ هم نفس، این اقدام با هدف ارائه خدمات سلامت محور، دستیابی به عدالت اجتماعی و بهره مندی همه اقشار جامعه از سلامتی و بهداشت در اولویت برنامه های مسئولان شهرداری منطقه12 قرار گرفته است.

شهردار منطقه با بیان اینکه این خدمات به صورت رایگان ارائه می شود، می گوید: در این راستا کانکس سیار دندانپزشکی برای خدمات vshkd به دانش آموزان راه اندازی و خدمات مشاوره روان شناسی در محله های محروم این منطقه ارائه می شود.

امیر یزدی دسترسی همه اقشار جامعه به سلامتی و بهداشت را از برنامه های اولویت دار مدیریت شهری این منطقه معرفی و اضافه می کند: کانکس سیار دندانپزشکی در محله شهید هرندی مستقر شده و رایگان به دانش آموزان خدمات می دهد. مشاوره روان شناسی هم به صورت هفتگی در محله های پامنار و امامزاده یحیی(ع) برپاست که هدف از آن شناخت تکنیک ها و مهارت های زندگی، بهبود مهارت حل مسأله و مدیریت بحران رفتاری است.

جلسات مشاوره روزهای یکشنبه در خانه سلامت پامنار و خانه سلامت امامزاده یحیی(ع) برپا می شود و به گفته یزدی، ارائه این نوع خدمات در قالب های مختلف در این محله ها تداوم خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "خدمات رایگان دندانپزشکی و روان شناسی در پامنار و امامزاده یحیی(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رایگان دندانپزشکی و روان شناسی در پامنار و امامزاده یحیی(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید