خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند اعلام حریق آتش نشانی 40 درصد گران شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، طبق مصوبه شورای شهر تهران، خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند پایش و اعلام حریق سازمان آتش نشانی برای سال آینده 40 درصد گران تر شد.

خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند اعلام حریق آتش نشانی 40 درصد گران شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا مشخص بهای خدمات کارشناسی، فنی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را در دستور کار خود داشتند که به همین دلیل مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران، گفت: آتش نشانی بر اساس درخواست هایی که برای ارائه خدمات به این سازمان ارائه می گردد خدماتی همانند حضور نیروها و تجهیزات آتش نشانی در وزارتخانه ها برای برگزاری برنامه ها و تجمعات و بعلاوه حضور نیروهای آتش نشانی در صحنه فیلمبرداری سینمایی را ارائه می دهد.

وی اضافه نمود: عنوان مصوبه حاضر بر اساس دستور وزارت کشور تغییر و به بهای خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند پایش و اعلام حریق سازمان آتش نشانی تبدیل شده که مربوط به اتصال سازمان ها، دستگاه ها و ساختمان های مسکونی به سامانه هوشمند اعلام حریق است.

بابایی تاکید نمود: برای سال 1401 نسبت به سال قبل از آن افزایش 25 درصدی اعمال شد و برای سال 1402 نسبت به 1401 افزایش 40 درصدی را پیشنهاد دادیم.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جریان آنالیز این لایحه گفت: از روزی که آنالیز عوارض در صحن شورا شروع شده اعلام شده است که بر اساس نرخ تورم تا 40 درصد افزایش می تواند صورت بگیرد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که این نرخ قطعی نیست و ممکن است تغییراتی داشته باشد.

در ادامه مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران افزایش 25 درصدی را برای این بهای خدمات پیشنهاد داد و تاکید نمود: ساختمان های شهرداری باید به صورت الزامی و اجباری به این سامانه متصل شوند.

محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز با حضور در صحن شورای شهر تهران گفت: این سامانه به صورت رسمی به سامانه 125 متصل شده است البته پس از هک سامانه های شهرداری این موضوع با کمی تغییر انجام شد ولی روز گذشته نهایتا انجام شد. ساختمان پلاسکو به صورت کلی برای اتصال به این سامانه ماهی هشت میلیون تومان پرداخت می نماید و برای ساختمان مسکونی با مساحت 6000 متر زیربنا حدود یک میلیون و 800 هزار تومان پرداخت می نماید که اگر به تعداد واحدها تقسیم گردد مبلغ بسیار کمی می گردد اما در عوض هر گونه اتفاقی برای ساختمان مورد نظر بیفتد سامانه 125 متوجه می گردد.

نهایتا چمران پس از پس گرفتن پیشنهاد خود، افزایش 40 درصدی بهای این خدمات به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر تهران رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند اعلام حریق آتش نشانی 40 درصد گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند اعلام حریق آتش نشانی 40 درصد گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید