خودرو برقی آفریقا ؛ سیتی وان بازار خودروهای الکتریکی را متحول می نماید؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، شرکت آلمانی ACM با معرفی یک خودرو برقی آفریقا به نام سیتی وان تا کنون برای فروش بیش از 200 هزار دستگاه توافق نموده است.

خودرو برقی آفریقا ؛ سیتی وان بازار خودروهای الکتریکی را متحول می نماید؟

وبلاگ هم نفس - یک شرکت نوپای آلمانی به نام ACM از ماشینی رونمایی نموده که می گوید بازار خودروهای الکتریکی را متحول خواهد نمود. این ماشین نامش سیتی وان است و با هدف فروش در بازارهایی ساخته شده که زیرساخت مناسب برای شارژ باتری ماشین های الکتریکی ندارند.

شرایط قرارگیری باتری ها در سیتی وان

باتری های سیتی وان در صندوق عقب واقع شده است. این باتری ها را می توان با برق خانگی شارژ کرد یا با باتری هایی که شارژ شده عوض کرد. بعلاوه می توان برای افزایش مسافت، باتری هایی اضافه روی سقف گذاشت.

سیتی وان یک هچ بک کوچک است که برای پنج نفر جا دارد. مدلی از ماشین برای مصارف تجاری طراحی شده که به جای جایگاه عقب 1450 لیتر فضا برای حمل بار دارد.

باتری های خالی سیتی وان را می توان با باتری های شارژ شده عوض کرد

اتاق سیتی وان خودرو برقی آفریقا

اتاق ماشین بسیار ساده است و در انتخاب مواد بر دوام بیشتر از لوکس بودن تاکید شده است. سیتی وان یک نمایشگر در وسط داشبورد دارد و راننده می تواند از تلفن همراه خود به اسم نمایشگر دوم استفاده کند.

طراحی ماشین هشت سال پیش شروع شد و ACM می گوید آن را با یاری شرکت قطعه سازی کانادایی ماگنا فراوری خواهد نمود. هدف ACM عرضه ماشین به کشورهایی در آفریقا و آسیا است که به علت قیمت بالا و نبود زیرساخت مناسب، از ماشین های الکتریکی استفاده نمی نمایند.

قیمت سیتی وان بین ده تا 15 هزار یورو (11 هزار و 700 تا 17 هزار و 600 دلار) است و به گفته کارخانه تا کنون برای فروش بیش از 200 هزار دستگاه توافق شده است. فراوری ماشین از سال 2024 شروع خواهد شد.

منبع: بیت ران

به "خودرو برقی آفریقا ؛ سیتی وان بازار خودروهای الکتریکی را متحول می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو برقی آفریقا ؛ سیتی وان بازار خودروهای الکتریکی را متحول می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید