دانشگاه های کارآفرین چه وظایفی در قبال مردم دارند؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: تأمین آسایش و برطرف نیازمندی های جامعه بومی از وظایف دانشگاه کارآفرین است تا مردم طعم خوش موفقیت سازمان ها و نهادهای مؤثر در تأمین رفاه خود را احساس نمایند.

دانشگاه های کارآفرین چه وظایفی در قبال مردم دارند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ هم نفس از دامغان، نعمت الله نعمتی صبح امروز در نشست ظرفیت سنجی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و شهرداری به منظور تنظیم تفاهم نامه همکاری در جمع کارشناسان شهرداری و اعضای هیئت رئیسه واحد دامغان اظهار کرد: توانایی مشترک دانشگاه و شهرداری دامغان می تواند در حوزه مالی، شهری، کارگاهی و آموزشی، متکی بر جوانان هوشمند و مؤثر در جامعه باشد.

دانشگاه ظرفیت پایان نامه ها را به سمت حل مسائل راهنمایی کند

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی سال گذشته موفقیت های خوبی را در بسیاری از زمینه های پژوهشی، آموزشی، مهارتی و ایجاد مدارس سما کسب کرد و اکنون با ظرفیت های مناسب و تجهیزات روزآمد آمادگی داریم با ادارات و نهادهای شهرستان دامغان و استان سمنان در زمینه های مشترک همکاری داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان متذکر شد: شهرداری دامغان با توجه به سرفصل های مشترک در زمینه عمران و معماری و فضای سبز، رفتار اجتماعی و آموزش، تکثیر گل و نهال و درختچه های تزئینی و ... می تواند در قالب تفاهم نامه همکاری از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان استفاده کند.

نعمتی تأکید کرد: از وظایف دانشگاه های کارآفرین و حل مسئله آن است که به تأمین آسایش و برطرف نیازمندی های جامعه بومی بپردازد تا مردم طعم خوش موفقیت سازمان ها و نهادهای مؤثر در تأمین رفاه خود را احساس نمایند.

به گزارش وبلاگ هم نفس، در این جلسه کارشناسان شهرداری و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی دامغان دیدگاه های خود را در موضوع همکاری های مشترک مطرح کردند و مقرر شد پس از طرح مباحث کارشناسی پیش نویس تفاهم نامه به منظور امضای طرفین آماده گردد.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دانشگاه های کارآفرین چه وظایفی در قبال مردم دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های کارآفرین چه وظایفی در قبال مردم دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید