سارق عروسک ها دستگیر شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سارقی که اقدام به سرقت تعداد زیادی عروسک از یک ساختمان نموده بود، دستگیر شد.

سارق عروسک ها دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث وبلاگ هم نفس از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری پفراینده ای با موضوع سرقت از یک ساختمان مسکونی از سوی فردی 40 ساله و با هویت معلوم که توسط ماموران کلانتری بی سیم دستگیر شده بود، به پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی با حضور در مقر انتظامی به ماموران گفت: مدتی قبل متوجه شدم که دزد یا دزدانی با ورود به پارکینگ ساختمان یک کارتن را که حاوی تعدادی زیادی عروسک بود، به سرقت برده و متواری شده است. درپی این اقدام نیز با مرکز 110 تماس گرفتم و آنان در تحقیقات اولیه خود با آنالیز شواهد و تصاویر موجود دزد را که مرد میانسالی بود شناسایی و مدتی بعد دستگیر کردند.

متهم در بازپرسی اعتراف کرد که قبلا هم با ورود به پارکینگ ساختمان اقدام به سرقت دوچرخه و دیگر اموال واقع در مشاعات نموده است. این فرد همچنین اعتراف کرد که عروسک های سرقت شده را به دلیل زیبایی که داشتند به یک مالخر فروخته است.

به همین دلیل مالخر نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد و این فرد نیز در جریان بازپرسی های صورت گرفته به خرید و فروش اموال مسروقه اقرار کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام نمود که با اعتراف صریح دو متهم دستگیر شده پفراینده ای برای آنان تشکیل شده و برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "سارق عروسک ها دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارق عروسک ها دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید