راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا

به گزارش وبلاگ هم نفس، والنسیا یکی از شهرهای اسپانیا و شهری فوق العاده برای خرید است. با این راهنمای خرید همراه خبرنگاران باشید.

راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است. این شهر به خاطر آثار تاریخی متعدد و جاذبه های گردشگری مدرن، مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار گرفته است. خرید هم امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از سفر تبدیل شده است. اگر برای سفر به والنسیا برنامه ریزی می کنید و قصد دارید در این شهر خرید کنید، این راهنمای خرید به شما یاری می نماید که مهم ترین منطقه ها خرید شهر را بشناسید و از تجربه خرید در والنسیا لذت ببرید.

صرفه جویی در هزینه های خرید

اگر شهروند اتحادیه اروپا نباشید، می توانید از تخفیف های دپاتمان استور El Corte Inglés بهره ببرید. قبل از اینکه در این فروشگاه خرید کنید، به بخش خدمات مشتریان که در زبان اسپانیایی به آن Atención al cliente می گویند مراجعه کنید.

با کارت های گردشگری والنسیا می توانید از تخفیف در بعضی فروشگاه های منتخب بهره ببرید.

فصل حراج در والنسیا

دو فصل حراج در این شهر وجود دارد. اولی در ماه ژانویه آغاز می گردد و دیگری در ماه جولای است. در ابتدای فصل حراج، تخفیف کالاها معمولا بین 25 تا 30 درصد است. دو هفته بعد، درصد تخفیف به 50 درصد می رسد و یک یا دو هفته بعد این مقدار به 70 درصد هم می رسد. با وجود این، برترین زمان برای خرید اوایل یا اواسط فصل حراج است. زیرا در روزهای آخر حراج، بسیاری از کالاهای محبوب و سایزهای پرطرفدار به اتمام می رسند.

برترین مکان ها برای خرید لباس، اکسسوری و کفش

بخش های جنوبی مرکز شهر

بدون شک برترین مکان برای خرید در اسپانیا، خیابان Colón و حوالی آن است. در این منطقه می توانید برندهای مطرح و در عین حال با قیمت های ارزان و میانه را پیدا کنید. برندهای مشهوری چون زارا، H&M، نایکی، Desigual، Mango، لاکوست و... در این حوالی شعبه دارند. دپارتمان استور El Corte Inglés هم جای مناسبی برای خرید لباس است که در خیابان Colón دو شعبه دارد. یکی از آنها که تعداد زیادی فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه دارد بین خیابان های Colón و Pintor Sorolla واقع شده است.

حوالی خیابان Don Juan De Austria

در این محدوده بیشتر برندهای اسپانیایی و بین المللی شعبه دارند از جمله زارا، ماسیمو دوتی، Pull & Bear، پارفوا و اسپرینگ فیلد.

منطقه Avenida de Francia

در این خیابان دو مرکز خرید بزرگ وجود دارد. یکی آکوا مال و دیگری دپارتمان استور El Corte Inglés. علاوه بر این دو مرکز خرید، سینما، کافه و رستوران هم در آکوا وجود دارد و شما می توانید یک بعدازظهر کامل را در آنجا به گشت و گذار بپردازید.

مرکز خرید El Saler

در این مرکز خرید می توانید انواع محصولات را با قیمت مناسب بخرید؛ از اسباب بازی گرفته تا پوشاک.

جنوب غربی مرکز شهر

اولین مرکز خرید والنسیا که سال ها پیش افتتاح شده در این منطقه قرار گرفته است. این مجموعه دو طبقه شامل فروشگاه های پوشاک، کفش، زیورآلات، اکسسوری و... است. یک شعبه از دپارتمان استور El Corte Inglés هم در اینجا وجود دارد که لوازم منزل می فروشد.

مرکز خرید آرنا

این مرکز خرید عالی در شمال شهر واقع شده و محصولاتی با قیمت مناسب و مناسب دارد. باشگاه ورزشی و چند کافه تریا از امکانات دیگر این مجموعه است.

مراکز خرید اوت لت خارج از شهر

اوت لت Bonaire

این اوت لت مکانی فوق العاده برای خرید پوشاک و اکسسوری است. این مجموعه یک مرکز خرید غذاهای خیابانی هم دارد. قیمت ها در این مرکز اوت لت بسیار ارزان است. برای رفتن به این اوت لت باید از تاکسی یا اتوبوس های خط 160 بهره ببرید.

اوت لت Alfafar MN4

در این اوت لت می توانید محصولات برندهای برتر پوشاک را با قیمت های ارزان بخرید. علاوه بر این، این مجموعه تجاری، سینما و کافه هم دارد. با اتوبوس خط 183 و با تاکسی می توانید خود را به این اوت لت برسانید.

بوتیک ها

خیابان Poeta Querol برترین مکان برای خرید از بوتیک ها است. در این محدوده می توانید بوتیک های برندهای مطرح جهان را پیدا کنید از جمله هوگو باس، لویی ویتون، سالواتوره فراگامو، مایکل کورس و...

خیابان های بین Calle Colón و Calle Cirilo Amorós

در این محدوده هم برندهای مختلف پوشاک که البته ارزان تر هستند پیدا می شوند؛ از جمله برندهای اسپانیایی مثل Bimba & Lola که علاوه بر لباس، زیورآلات و کیف هم دارد یا برند El Ganso که مختص پوشاک آقایان است.

فروشگاه های پوشاک بچه ها

در مراکز خریدی که بالاتر معرفی گردید می توانید پوشاک بچه ها را هم پیدا کنید. دپارتمان استور El Corte Inglés مجموعه متنوع و بزرگی از پوشاک بچه ها دارد.

یک شعبه از پوشاک Mango Kids در خیابان Colón واقع شده است. حوالی این فروشگاه، تعداد دیگری فروشگاه مختص بچه ها وجود دارد که از میان آنها می توان به RubioKids، Bóboli و Tuctuc اشاره نمود.

برترین مکان ها برای خرید لوازم آرایشی

برترین فروشگاه ها برای خرید لوازم آرایشی در والنسیا فروشگاه های El Corte Inglés هستند که تنوع وسیعی از برندهای مختلف را عرضه می نمایند.

یک فروشگاه مک در خیابان Colón و یک فروشگاه Sephora در مرکز خرید Don Juan De Austrias وجود دارد. از این فروشگاه ها می توانید برترین عطر و لوازم آرایشی را بخرید.

فروشگاه بزرگ دیگری که به عطر اختصاص دارد در Passeig de Russafa واقع شده است.

لوازم تزیینی منزل و گالری های هنری

یکی از برندهای محبوب لوازم منزل، زارا هوم (Zara Home) است. این مجموعه شعبه های زیادی در والنسیا دارد از جمله در خیابان های Jorge Juan و میدان Colon. در داخل مراکز خرید آکوا، آرنا، Nuevo Centro، Bonaire و اوت لت Alfafar MN4 هم می توانید شعبه های آن را پیدا کنید.

اگر به برند ایکیا علاقه مند هستید، شعبه فروشگاه آن را می توانید در شهر Alfafar که در فاصله نزدیکی از والنسیا قرار گرفته است، پیدا کنید.

شعبه های مختلف دپارتمان استور El Corte Inglés هم مجموعه های متنوعی از لوازم منزل را عرضه می نماید مثلا در شعبه های خیابان Colón و Avenida de Francia.

گالری های هنری

سه گالری هنری مشهور والنسیا عبارت اند از:

  • Galería 9 در Carrer
  • Galería Thema در Plaça dAmèrica
  • و Galería Benlliure در Carrer de Ciril Amorós

از قلم نیاندازید که این گالری ها 2 تا 3 ساعت در میانه روز و زمان استراحت ناهار، تعطیل هستند. بنابراین برای بازدید از آنها باید صبح یا بعدازظهر برنامه ریزی کنید.

همه مراکز خرید و گالری هایی که در این مقاله معرفی کردیم، روی این نقشه علامت گذاری شده اند:

موقعیت قرارگیری مراکز خرید بر روی نقشه
منبع: کجارو / valenciafoodtourspain.com

به "راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید