رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، اولین نسخه از سری رد دد ریدمپشن در اوایل ماه آگوست امسال روی کنسول های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس نهاده شد. البته دارندگان پلی استیشن 5 نیز می توانند آن را تجربه نمایند. با این حال زمانی که بسیاری از بازیکنان زمانی که متوجه شدند که بازی با قیمت 49.99 دلار و با نرخ فریم 30 اجرا می گردد، از راک استار ناامید شدند. حال به نظر می رسد که این اثر به روزرسانی جدیدی برای پلی استیشن 5 دریافت نموده که نرخ فریم بازی را به 60 می رساند.

رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد

از زمان عرضه رد دد دیدمپشن 2، بسیاری از هواداران خواهان تجربه نسخه اول روی کنسول های نو بوده اند. پورت های نو بازی که اخیرا منتشر شده اند، در حالی که کمی بهبود یافته بودند، اما با آنچه که به طور سنتی به عنوان یک ریمستر در نظر گرفته می گردد، فاصله زیادی داشتند و این چندان به مذاق هواداران خوش نیامد. به روزرسانی نو بازی در کنار پشتیبانی از نرخ فریم 60، بعلاوه اجازه می دهد تا زیرنویس ها در اولین اجرای بازی فعال شوند و از طرفی شامل رفع اشکالات مختصری است. در این میان نسخه های فیزیکی پورت ذکر شده از 13 اکتبر (21 مهر) قابل خرید خواهند بود.

لازم به ذکر است که نرخ فریم افزایش یافته تنها یکی از نقدها بی شمار وارده به پورت های اخیر را رفع می نماید. عدم عرضه به صورت نیتیو روی ایکس باکس سری ایکس /اس و پلی استیشن 5 برای بسیاری از هواداران این سری تصمیم عجیب و غریبی بود. علاوه بر این، قیمت 50 دلاری بازی با توجه به اینکه هیچ تغییر گرافیکی خاصی ننموده جای بحث دارد. متاسفانه بازی هنوز برای رایانه های شخصی در دسترس نیست.

در این میان ردد دد آنلاین نیز مدت زیادی است که هیچ محتوای قابل توجه نوی دریافت ننموده است چرا که راک استار اعلام نموده که منابع به ظاهر محدود اختصاص داده شده به حالت چند نفره این سری برای توسعه بازی جی تی ای 6 استفاده می گردد. از طرفی نرخ فریم نسخه دوم روی کنسول های نسل فعلی روی 30 قفل شده است.

رد دد ریدمپشن هم اکنون برای پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، نینتندو سوییج و ایکس باکس 360 در دسترس است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد دد ریدمپشن 1 روی پلی استیشن 5 برای اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه آپدیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید