سالم ترین مدل جیپ جهان ! ، عکس

به گزارش وبلاگ هم نفس، در سال 2021، جیپ یک نسخه سبزتر و کارآمدتر از مدل فعلی رانگلر به نام Wrangler 4xe را معرفی کرد. این رانگلر با یک موتور الکتریکی و باتری کاملاً تازه عرضه می گردد.

سالم ترین مدل جیپ جهان ! ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ هم نفس، مهمتر از آن، 4xe مسیرهای تازهی را برای علاقه مندان به آفرود باز کرد که در پی یک ماجراجویی سازگار با محیط زیست بودند.

به سرعت تا سال 2023، 4xe با ارقام فروش امیدوارنماینده به لطف فناوری هیبریدی و قابلیت های خارج از جاده، موفقیت بزرگی را به دست آورد. طراحی نمادین و خشن آن باعث شد تا علاقه مندان به آفرود از طراحی بدنه تویوتا Rav4 و هیوندای توسان عمومی فاصله بگیرند.

با این حال، یک پیشرانه تازه تنها چیزی نیست که جیپ به رانگلر داده است. تغییرات خاصی در سیستم تعلیق، دیفرانسیل ها و سایر مجموعه های فناوری اجرا شده است تا در صورت مواجهه با ناهموارترین زمین ها، زندگی آسان تر گردد. پس از دو سال بسیار موفقیت آمیز محبوبیت رو به رشد، Wrangler 4xe مطمئناً در حال تبدیل شدن به برترین آفرود در سال 2023 است.

Wrangler 4xe موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ را از خط فراوری رانگلر قرض گرفته و آن را به دو موتور الکتریکی، یکی در هر محور، متصل می نماید. در مجموع، این پیشرانه 375 اسب بخار نیرو و 470 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید و آن را قوی ترین رانگلر می سازد. با پانچ موتورهای الکتریکی، خزیدن صخره ها و حرکت در گل و لای برای 4X کار ساده ای است.

علاوه بر این، 4xe مجهز به دو دیفرانسیل قفل شونده الکترونیکی است که آن را به اولین PHEV تبدیل می نماید که این کار را انجام می دهد. چهار صفحه اسکید، یاری فنرهای مجهز به FOX و میله های نوسانی الکترونیکی تنها بعضی از ترفندهای 4xe در آستین آن هستند که آن را به انتخابی برای آفرود تبدیل می نمایند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ هم نفس مراجعه کنید.

منبع: HOTCARS

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سالم ترین مدل جیپ جهان ! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالم ترین مدل جیپ جهان ! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید